AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Hva gjør jeg? Er den ødelagt? Prøver å sette den på tømming men det kommer opp error. Hilsen en amatør pæ vaskemaskiner. Anonymkode: 992f7...334
GammelKaktus Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Det skal være en luke under maskinene og inni de ligger det en slange som du kan få vannet ut med, og en sånn skrudings som du kan skru opp og dra eventuelt drit ut. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Er røret som fører vann ned i sluket koblet til riktig? Selv om vaskemaskinen har tømt seg frem til nå, kan f.eks. vibrasjoner få den til å gå litt "ut av sporet". Hilsen svigerfaren min (rørlegger). Anonymkode: 008d7...7b8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er røret som fører vann ned i sluket koblet til riktig? Selv om vaskemaskinen har tømt seg frem til nå, kan f.eks. vibrasjoner få den til å gå litt "ut av sporet". Hilsen svigerfaren min (rørlegger). Anonymkode: 008d7...7b8 Jeg vet faktisk ikke. Nå har jeg tømt den for vann. Prøver å åpne den korken ned i høyre hjørne for å se om det er noe drit der, men den sitter bom fast. Anonymkode: 992f7...334
Millimani Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør jeg? Er den ødelagt? Prøver å sette den på tømming men det kommer opp error. Hilsen en amatør pæ vaskemaskiner. Anonymkode: 992f7...334 DA kan sentrifugen være ødelagt
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Har du åpnet luken som er i bånn og sett om vannet renner ut? Hva slags merke er det? Jeg fikk error på min miele maskin og ringte dem. Fikk da beskjed om å åpne denne luken, gjorde det og vannet rant ut. Det som skjedde da var at dette vannet også kom på platen/matten i maskinen som skal varsle om vannlekkasje, så da ble det error for det. Fikk da beskjed om å helle maskinen mot meg i 20 sekunder slik at vannet rant bort. Og det hjalp. Men, hvis den ikke pumper ut vannet så er det noe annet galt. Da bør du ringe en reparatør. Anonymkode: 78a39...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå