Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt permanent og er nå ute etter styling produkter osv som passer godt til krøllete hår. ønsker egentlig noe som "pusher" opp krøllene litt, definerer dem litt mer. for siden jeg har langt hår så kan de lett falle sammen hvis jeg ikke har noe i håret. har dere noen produkter å anbefale?

tenker på å bestille fra lookfantastic.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bertine
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke permanent, men når jeg krøller håret så bruker jeg en hårspray fra hm, en rosa stor en. Den er kjempe god og koster 30 kr tror jeg. Ellers så er silk serumet fra define kjempe god for å unnå brusete hår.

Får vi se bilder av krøllene eller? :wink:

Gjest Pomelika
Skrevet

Fresh curls serien fra Redken!

Anbefales på det sterkeste.

Ellers er krølleproduktene fra KMS heller ikke værst!

Men Redken har jeg best erfaring med.

Begge kan bestilles fra lookfantastic.

Ellers har jeg et par tips for krøllete hår. (Som du kanskje kjenner til?)

Gre aldri håret etter vask!

Ikke føn håret dersom du ikke har dispenser!

Bruk mye hårskum! (Med mindre du liker brus)

Klem håret oppover undenifra mens det tørker. Det gjør krøllende mer spretne.

Ta litt hårskum på fingrene og klem og løft håret opp fra hodebunnen mens det tørker. Da slipper du å bli flat på toppen og med masse volum nederst (sopp)

For å løfte krøllene kan det også hjelpe å klippe overhåret litt opp. Jeg fikk sinnsykt mye mer definerte og spretne krøller da jeg gjorde det.

Gjest Xavia
Skrevet
Fresh curls serien fra Redken!

Anbefales på det sterkeste.

Den skriver jeg under på. Det finnes også en kjempebra pumpespray i samme serie, men den har de ikke på Lookfantastic. Den er nesten et must. Og jeg irriterer meg grønn over at de ikke selger den på LF... :evil:

Skrevet

:-D hey, takk for masse råd og anbefalninger!! men.. hmm frisøren min hun sa jeg bare burde gre håret etter jeg hadde vasket det hun, mens det var vått.. :klø:

serien fra redken innehoder shampo, balsam og hva er det siste? er det som skum eller gele?

kom gjerne med flere anbefalinger.

og bilde.. kommer kanskje seinere :roll: , har ikke noe tilgjengelig.

Gjest krøllegjest
Skrevet

Jeg har naturlig krøller, og får mye mindre krøller og mere brus hvis jeg grer håret etter at jeg har vasket det. Jeg grer vanligvis bare håret før vask, for da blir det lettere å vaske det.

De styling tipsene over her er veldig bra, akkurat sånt som jeg ofte gjør.

Et kjembebra produkt som de har på lookfantastic er Curl Jam fra TiGi. Det gir en del hold i tillegg til masse krøll, og jeg bruker det hvis jeg skal ut eller lignende.

Kerastases Elasto Curl Mousse er bra for myke naturlige krøller uten brus.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hjelp, hadde jeg ikke gredd håret etter vask, så hadde det sett om som om det var fullt av dreads.....

Nåvel, nå er vel håret mitt mer som hamp å regne da :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...