AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 😳😳😞 fy f og takk. Og hvor kan jeg lære mer ? Anonymkode: ef061...9d2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 Skal gi meg nå he he. Men ble bare så engasjert. Takk masse til Ts. Anonymkode: ef061...9d2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 Spennende! Jeg bodde et år i en mindre russisk by. Der var alt bombet under krigen, så alt ble bygget på nytt under Stalin, mange store blokker satt opp på billigst måte på veldig kort tid. Da jeg bodde der på nittitallet var det store problemer med rør/vann/kloakk, og det elektriske (du kunne ikke ha mer enn en ting i stikkontakten på en gang i hver leilighet. Ikke koke vann mens du så på tv, osv.), det var rotter og kakkerlakker overalt. Så jeg er veldig spent på når hele byen raser sammen på en gang. Tror ikke de har drevet og renovert så mye i mellomtiden. Anonymkode: d9f44...453
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 Jeg merker meg at disse videoene ser ekte ut, mens de korte snuttene "corona-folk besvimer i gatene" gjør ikke det.. Anonymkode: 6716c...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå