AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Hører ofte at folk snakker om å gjøre dumme/uakseptable ting man egentlig ikke ville gjøre i fylla, og at alkoholen blir en slags unnskyldning. Det virker som om at dette er en akseptert holding i samfunnet. Selv mener jeg at når folk gjør dumme ting i fylla, så er det heller motsatt. Man gjør det man EGENTLIG vil i fylla. Folk sier "hen er egentlig ikke sånn, hen var bare så full", når sannheten er motsatt. Det er når man er full man viser hvem man EGENTLIG er. Er jeg helt på bærtur, eller er det noe i dette? Anonymkode: eb26c...422 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Ja man kan tørre å gjøre ting i fylla som man ikke tør ellers. men man kan også miste såpass kontroll at man gjør ting man er redd for skal skje eller ting som ikke kunne falt en inn. Jeg opplevde noe når jeg var 16. Drakk nesten bare sprit og var skikkelig deprimert den tiden. Så ille at jeg ikke kom meg opp på skolen. Så var det nå helg. Jeg husker nesten ikke, men jeg husker at kroppen tok kontrollen og ikke hodet. Kroppen gjorde ting av seg selv. Som at jeg begynte å spytte på gulvet fordi jeg ble sint. Jeg satt i gjerningsøyeblikket, og det jeg husker etter det er at kroppen min reiser seg opp og flyt ut og løper uten sko...... Anonymkode: 4e14f...4e5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Ja, som å sette meg på fanget til mannen til venninna mi eller å skryte av de store og pene hendene hans. Gjør det ikke ofte da. Begge bare ler da fordi de vet at jeg aldri kommer til å prøve meg på han. Er ikke på den måten, vi er begge gift. Venninna mi sier bare at hun deler på godene. Hun tør ikke gjøre det igjen med min mann enda jeg vet at hun syns han er kjekk. Men det er nok fordi mannen hennes er av den blodsjalu typen. Anonymkode: 8f4b9...e0d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Å drikke seg til mot er for pyser, du kan aldri skylde på fylla. Er nok av de som knuller i fylla å angrer etterpå, mens når de var full var det steinkåte og med på det. Anonymkode: 7dbfe...058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå