AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Hele livet har jeg følt (og karakterene har vist) at jeg uttrykker meg bedre muntlig enn skriftlig. Jeg har vært litt frem og tilbake innenfor jobbmarkedet, og endte før jul opp i en type tekstforfatterstilling. Jeg har fått gode tilbakemeldinger fra leder, kollegaer og kunder om at arbeidet mitt er bra, jeg bare sitter mer en konstant ekkel følelse inni meg; når skal jeg bli avslørt? Avslørt i at jeg ikke er flink til å skrive eller uttrykke meg skriftlig. Flere som kan kjenne seg igjen i den følelsen? Anonymkode: 2f893...ba9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Du er nok bedre enn du tror, siden du får bra tilbakemeldinger Anonymkode: 688bc...f66
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hele livet har jeg følt (og karakterene har vist) at jeg uttrykker meg bedre muntlig enn skriftlig. Jeg har vært litt frem og tilbake innenfor jobbmarkedet, og endte før jul opp i en type tekstforfatterstilling. Jeg har fått gode tilbakemeldinger fra leder, kollegaer og kunder om at arbeidet mitt er bra, jeg bare sitter mer en konstant ekkel følelse inni meg; når skal jeg bli avslørt? Avslørt i at jeg ikke er flink til å skrive eller uttrykke meg skriftlig. Flere som kan kjenne seg igjen i den følelsen? Anonymkode: 2f893...ba9 Hadde det på akkurat samme vis. Jeg knoter muntlig, men er bedre skriftlig. Det ga seg når jeg bestemte meg for å gi faen. Hva så liksom... jeg overlever da likevel. Anonymkode: d3438...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Kjenner følelsen, har du lest om bedragersyndromet? Etter jeg hørte om det skjønte jeg at det jeg følte var helt normalt ☺️ Anonymkode: 08669...990 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 Opp med selvtilliten, du er jo veldig flink!!! 😀♥️♥️♥️ Anonymkode: 5d486...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå