Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tid for å bestille nytt sett med dagslinser og SexySadie her på forumet nevnte på www.nordiclenses.com i en annen tråd. Tidligere har jeg alltid brukt Lensway og vært fornøyd med de, men Nordiclenses er faktisk enda billigere på dagslinsene mine (Focus Dailies). Ser ut som de holder til i Norge også så da regner jeg med at ikke det blir noen ubehagelige toll-overaskelser heller.

Noen andre her som har erfaringer med denne nettbutikken? Positivt/negativt? Hører gjerne fra dere før jeg bestemmer meg for hvor jeg bestiller fra. :)

Skrevet

Jeg har alltid bestilt fra lenses4net, de er billigst på mine linser og jeg er veldig fornøyd med dem. Nordic Lenses tar 10 kr mindre per eske for mine linser, men de tar 50 kr i porto (noe lenses4net ikke gjør), så lenses4net er fremdeles billigst for meg i allefall. Jeg ser at Focus Dailies blir billigere fra lenses4net også, fordi porto er inkludert i prisen.

Skrevet

Men lenses4net sender vel fra Sverige? Dvs. at jeg må bestille 1 og 1 pakke (og da kun 30pk) for at det skal bli billigere og for å unngå toll. Jeg pleier å bestille for et halvt år av gangen (dvs. 4 x 90 pk) og jeg kan ikke se at det lønner seg fra dem når man må betale toll..

Skrevet

Nei, de deler opp bestillingen automatisk. Jeg bestiller to pakker om gangen (altså 6 mnd), og de sender den i to forskjellige pakker slik at jeg slipper toll.

Skrevet

Men da bruker vel du månedslinser.. og det er jo både billigere og færre esker.. Det lønner seg ikke å kjøpe dagslinser for en og en mnd av gangen, da blir det dyrere totalt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker Focus Dailies og bestiller for en måned om gangen fra Lenses4net. Jeg betaler 236,- pr. måned.

Skrevet
Jeg bruker Focus Dailies og bestiller for en måned om gangen fra Lenses4net. Jeg betaler 236' date='- pr. måned.[/quote']

OK. Så vidt jeg kan se blir det 1246,- per halvår fra Nordiclenses.. altså 207,- per mnd.

Egentlig så lurte jeg bare på andres erfaringer med nordiclenses jeg, siden jeg aldri har brukt dem/hørt om dem før. De har jo faktisk lavest-pris-garanti også står det. :)

Skrevet

Slenger meg på denne her jeg(NordicLenses) siden jeg og må fylle opp lageret med dagslinser snart.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bestilte fra Nordic Lenses etter anbefaling her, og fikk linsene bare fire dager etterpå. Var veldig imponert, for det sto at leveringstid kunne være 14 dager.

Bruker dagslinser, Focus Dailies.

• 2 uker senere...
Skrevet

Skulle til å bestille fra Nordic Lenses nå ikveld og oppdaget da at de har samme postadresse som Lensway? Er ikke det litt rart da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...