AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Har en ff, hvor sexen er veldig bra. Men problemet er at han kommer veldig fort og må ta pauser ofte for ikke å komme. Vi har prøvd med kondom i tillegg men hjelper ingenting. Jeg får mye bedre orgasme når jeg blir tatt hardt samtidig som klitoris blir stimulert men han klarer ikke det pga han kommer bare når jeg nærmer meg. Orgasmene blir da svakere for meg. Hva kan vi gjøre? Han runker flere ganger for dagen så det hjelper heller ikke Anonymkode: 7fe13...16c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sleeve. Anonymkode: 1f79e...629 Hæ? Anonymkode: 7fe13...16c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Prøv edging, det kan kanskje funke? Om ikke, la han komme og kjør på igjen etter en liten stund, da kan de holde mye lengre😉 min partner er som regel klar etter 30 min og da kan vi holde evig lenge😅 Anonymkode: e8006...53d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: 7fe13...16c Sleeve er en penis hylse som en tykk kondom (gjør penis større og tykkere). Det fungerer bra kan jeg skrive under på. Pleier å bruke sleeve til dama har fått orgasme, og så avslutter vi uten. Anonymkode: d9418...047 2
blaffen Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Det finnes kondomer som er satt inn med et mildt bedøvende stoff. Har prøvd Durex Performa selv og den funker den, det blir *litt* lettere å holde ut lengre når man går i duracellkanin-modus, Andre produsenter har tilsvarende, dessuten finnes det kremer man kan smøre på. https://www.kondomkongen.no/egenskaper/bedovende
Bamseklemmer Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 På 7.3.2020 den 14.36, AnonymBruker skrev: Hva kan vi gjøre? Han runker flere ganger for dagen så det hjelper heller ikke Han runker feil! Han skal runke til han kjenner han kommer, stopp opp og vent litt, så fortsertter han igjen. Resultatet med slik trening gjør at han blir mere utholdene og kan kontrollere orgasmen sin bedre... Men du TS? Hvorfor trener ikke du på å komme fortere da? ...da blir jo orgasmene dine sterkere også🙄 Hærlig sex kommer ikke av seg selv, den trenger fantasi, trening, interesse, forståelse og ikke minst teamwork. Det blir litt som en veteran bil som har hatt mye vedlikehold og kjærlighet, den kan også vare livet ut😉 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 25 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Han runker feil! Han skal runke til han kjenner han kommer, stopp opp og vent litt, så fortsertter han igjen. Resultatet med slik trening gjør at han blir mere utholdene og kan kontrollere orgasmen sin bedre... Men du TS? Hvorfor trener ikke du på å komme fortere da? ...da blir jo orgasmene dine sterkere også🙄 Hærlig sex kommer ikke av seg selv, den trenger fantasi, trening, interesse, forståelse og ikke minst teamwork. Det blir litt som en veteran bil som har hatt mye vedlikehold og kjærlighet, den kan også vare livet ut😉 Jeg kan komme etter 3 minutter men da må han kjøre hardt og det klarer han ikke pga da kommer han 🤷♀️ skal prøve de tipsene som dere har sagt, og det med at han skal stoppe før han kommer Anonymkode: 7fe13...16c
Bamseklemmer Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan komme etter 3 minutter men da må han kjøre hardt og det klarer han ikke pga da kommer han 🤷♀️ skal prøve de tipsene som dere har sagt, og det med at han skal stoppe før han kommer Ok, ikke så ulik meg han da😂..Det er bare at treningen gjør at jeg kan komme flere ganger på samme reisning... Han klarer det nok greit, men når han kommer til "point of no return" er det allerede for seint, han må stoppe litt før den tid og det er det han må trene på👌
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Skrevet 9. mars 2020 6 timer siden, Bamseklemmer skrev: Han runker feil! Han skal runke til han kjenner han kommer, stopp opp og vent litt, så fortsertter han igjen. Resultatet med slik trening gjør at han blir mere utholdene og kan kontrollere orgasmen sin bedre... Men du TS? Hvorfor trener ikke du på å komme fortere da? ...da blir jo orgasmene dine sterkere også🙄 Hærlig sex kommer ikke av seg selv, den trenger fantasi, trening, interesse, forståelse og ikke minst teamwork. Det blir litt som en veteran bil som har hatt mye vedlikehold og kjærlighet, den kan også vare livet ut😉 For det første har du jo ikke greie på kvinners seksualitet i det hele tatt tydeligvis. For det andre er det absolutt ikke slik at man får sterkere orgasmer jo fortere man kommer. Anonymkode: 3957e...dce 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #11 Skrevet 9. mars 2020 Det finnes medisiner som skal hjelpe mot for tidlig utløsning. Dapoxetine/Dapoksetin (Priligy er merkevarenavnet) kan kjøpes på apotek hvis man har fått resept av legen sin. Anonymkode: f5b81...3b8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #12 Skrevet 9. mars 2020 Han må jo øve på det da. Det gjøres med å være disiplinert og ikke runke fort når han runker, stoppe runkinga hver gang han nærmer seg å komme, og selvfølgelig å ta masse kegel exercises for men. Hver dag ca 100 stk Anonymkode: a41ce...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå