AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Er i en jobb hvor jeg har kontakt og ansvar for barn og ungdom på fritidsklubb. Dette er ikke i Oslo. Det jeg ser er: Barn og ungdom som danser seksuelle danser for apper som tiktok og snapchat. Det er også klining mellom kjønnene og begge kjønn foran snapchat/tiktok. Det slår meg også urovekkende hvor lite respekt barn av invandrere har for oss kvinner. innvandrer barna og ungdommene er også de som lager mest bråk. De svarer frekt. Vil krangle og sloss mer. Kan komme med direkte drapstrusler. Det er også eldre invandrer ungdom som kan finne på å komme "ulovlig" inn på fritidsklubben. Det siste jeg ville ha funnet på i en alder 17 år er å gå på en fritidsklubb for barn og ungdom. jentene erter hverandre via SoMe og avtaler møter til å sloss. Ser også at foreldre overlater ansvaret mer på oss ansatte og mindre dem selv. Jeg som er født på 80 tallet kan ikke forstå hva disse foreldrene tenker. Jeg forstår heller ikke oppførselen til innvandrerbarna. De har alt de trenger og mer til, men hva er grunnen til å oppføre seg som en piece of shit? Anonymkode: 0f79a...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Hva slags sted jobber du? Jobber du et sted for problembarn? Merkelig at du ikke ser alle skoleflinke innvandrerjentene som er på vei inn i prestisjestudier f.eks? Anonymkode: ba540...9d4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Jeg kunne skrevett akkurat det samme, bor og i en stor by men ikke Oslo. Forskjellen er at hos oss så er det snakk om etnisk norske barn som er noen drittunger og verre mot damene. Anonymkode: b6e4b...388
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva slags sted jobber du? Jobber du et sted for problembarn? Merkelig at du ikke ser alle skoleflinke innvandrerjentene som er på vei inn i prestisjestudier f.eks? Anonymkode: ba540...9d4 Hei, det kan jeg ikke si for å holde anonymitet. Innvandrerjentene er det ikke noe problem med, jeg burde presissert at dette er snakk om gutter. Anonymkode: 0f79a...0ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå