AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Jeg skal i bursdag i kveld, og har derfor ordnet med barnevakt på barna mine. Min eldste på 12 spurte om han kunne ha en kompis på overnatting hos meg istedefor å være hos barnevakten til i morgen. Det svarte jeg nei på, da jeg skal være borte fra nå til i morgen ettermiddag, og jeg ikke er komfortabel med at to eller tre 12 åringer er hjemme alene så lenge, og da spesielt på natten. Han får heller ha er helge lan når jeg er hjemme og de andre er hos faren sin. Hva hadde du svart? Og hvorfor? Anonymkode: fad0a...0ed
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Jeg hadde sagt nei. 12 år er for ungt. Hadde aldri latt mitt barn sove borte i den alderen når ingen voksne er der. Anonymkode: 7101d...4e4 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Synes nok 12 år er for ungt. Kanskje din 12 åring heller kan være hos kompisen sin i stedet for barnevakta?
Kittykat Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 12 år er kanskje litt for ungt til å ha dette når han er hjemme alene. Men er det ikke mulighet for at han kan overnatte hos kompisen sin, så kan han ta med seg dataen sin dit og så kan de spille sammen? Da er jo foreldrene til kompisen hjemme og dermed så er de jo ikke alene.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 Aldri i verden om min 12 åring får være alene (med eller uten kompiser) om natten. Er det mulig at han kan overnatte hos en kamerat da? Som har foreldre hjemme? Anonymkode: 1ab05...bf9 2
Ulrikke Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 12 er for ungt, enig i det. Datteren min er 14 og hun var alene en natt her for noen mnd siden sammen med ei venninne. Det var første gang. Kunne sikkert gjort det før, men det var ikke nødvendig/ingen passende anledning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå