-lykke- Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Jeg ser noe på de to første, men ikke den siste. Aner ikke om det er skyggestrek eller ikke. Men jeg kjenner jeg er litt skeptisk til babyplan sine tester. For to måneder siden fikk jeg mange tester med svake streker, men så kom mensen på tiden. Er jo mulig jeg har hatt en kjemisk graviditet, da. Nå får jeg streker igjen, svake, men rosa. Og det er veeeldig tidlig, 7 og 8 dpo. Så jeg tviler egentlig sterkt, og kjenner jeg ikke stoler så veldig på babyplan lenger... 1
lizzy90 Skrevet 7. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2020 Takk for svar:-) har hatt kjemisk 5 ganger selv. Så slitsomt! Men lærer aldri, tester tidlig selv om;-) 1
-lykke- Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 5 minutter siden, lizzy90 skrev: Takk for svar:-) har hatt kjemisk 5 ganger selv. Så slitsomt! Men lærer aldri, tester tidlig selv om;-) Uff, så kjedelig. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste for tidlig etter den tidligere erfaringen. Men jeg har følt meg litt småuggen den siste uka, utrolig trøtt og slapp. Så da bestemte jeg meg for å teste i går 🙈 Og det kom kjapt opp en svak, rosa strek. Syntes knapt på bilde, men den var altså der. I dag tidlig testet jeg på nytt (klarte jo ikke la være), og da var den svakere igjen. Den var jo der, men svak. Og jeg er bare 8 dpo i dag, så jeg klarer ikke ta det seriøst. Er vel redd for å bli skuffa. Men jeg ser altså streker på de to første dine. De ser jo positive ut? Men litt skummelt å ta gleden på forskudd? Til neste gang skal jeg uansett form droppe å teste meg før IKM 😅 Blir jo helt tullerusk av der her!
lizzy90 Skrevet 7. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2020 Å så spennende! Krysser fingrene for at dine blir sterkere fremover!🤗 ja, håper de er det. Men som du sier, tør ikke håpe helt enda. Jeg blir gal selv! Tenker ikke på annet
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 Har bare god erfaring med babyplan, tror dette er babystreker Anonymkode: 4855b...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 Har dårlig erfaring med babyplan sine tester, jeg fikk flere skyggestreker forrige måned. Anonymkode: 43769...ac1
lizzy90 Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dårlig erfaring med babyplan sine tester, jeg fikk flere skyggestreker forrige måned. Anonymkode: 43769...ac1 Å nei😞
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #10 Skrevet 8. mars 2020 4 minutter siden, lizzy90 skrev: Tror det får rette veien❤️ Denne er definitivt positiv. Anonymkode: 51cc4...d18 2
c0ffebe4n Skrevet 8. mars 2020 #11 Skrevet 8. mars 2020 32 minutter siden, lizzy90 said: Tror det får rette veien❤️ Positiv! 🥳 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå