AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #21 Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har tatt flere angrepiller på veldig kort tid. Et par piller (kurer) i en syklus/måned. Og samme neste måned. Vet godt det ikke er anbefalt, men var nødt. Mensen har egentlig kommet som normalt de siste gangene etter pillene. Men mensen har vært vondere. Og mørkere farge. Rar farge. Mer brunt. Lukter ikke mens. Er dette normalt? Hvor lenge kan det pågå tro? Anonymkode: eeae9...8ef Du er ikke skikket til å ha sex. Burde tvangssterilisere deg. Anonymkode: 837d6...668
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #22 Skrevet 7. mars 2020 6 minutter siden, Yuumi skrev: Der ja, sånn. Hva føler dere som er rasshøl nå? TS 🥰 Dra til legen du, han eller hun vet nok best hva som kan skje og om du bør gjøre noe. Trenger ikke si hva som har skjedd hvis du ikke vil. Takk, men har fått litt angst for gynokologisk test etter dette. Så tørr ikke gå til legen. Jeg har fortalt det til mamma og en venn, men vil ikke anmelde. Han har heldigvis flyttet langt bort, så skjer ikke igjen. Men tror du jeg trenger å sjekke meg? Han hadde ikke hatt sex før. Tror du jeg trenger og sjekke meg noe i forhold til rar blødning? Anonymkode: eeae9...8ef
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #23 Skrevet 7. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venninna mi gjorde dette, på to måneder tok hun 3 slike piller. Det ble to måneder med tar og ekstra vond mensen før det gikk seg til igjen. Hun var til gynekolog og fikk påvist klamydia i tillegg. Du burde sjekke deg hos lege. Anonymkode: 032f2...dac Vet du om mensen var unormal på farge? Jeg vet han ikke hadde smitte. Anonymkode: eeae9...8ef
Yuumi Skrevet 7. mars 2020 #24 Skrevet 7. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, men har fått litt angst for gynokologisk test etter dette. Så tørr ikke gå til legen. Jeg har fortalt det til mamma og en venn, men vil ikke anmelde. Han har heldigvis flyttet langt bort, så skjer ikke igjen. Men tror du jeg trenger å sjekke meg? Han hadde ikke hatt sex før. Tror du jeg trenger og sjekke meg noe i forhold til rar blødning? Anonymkode: eeae9...8ef Jeg ville sjekket meg, hvor gammel er du? Kanskje du kan prate med helsesøster? Det er jo ikke sikkert du trenger å gå til gynekolog, men eg ville virkelig gått til legen om jeg var deg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #25 Skrevet 7. mars 2020 7 minutter siden, Nerine_ skrev: Ble du voldtatt fire ganger ila to måneder? Nei, 2 ganger. En gang hver måned. Samme mann. Tok en ekstra pille hver gang den uka for var så redd for å bli gravid. Anonymkode: eeae9...8ef
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #26 Skrevet 7. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ble voldtatt og var desperat, sikkert dritredd for å være gravid. Tok flere etter hverandre pga usikkerheten, verre er det ikke. Anonymkode: 032f2...dac Stemmer Anonymkode: eeae9...8ef
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #27 Skrevet 7. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har nok bra. Har en venninne som brukte nød-pilla enn vanlig prevensjon i over et halvt år(!!). Heldigvis ingen blodpropp(men nød-piller er vel 6 p-piller?). Så sjansen er jo faktisk der. Anonymkode: 31d48...c2c Hvordan sjekke om jeg kan få blodpropp? Anonymkode: eeae9...8ef
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #28 Skrevet 7. mars 2020 3 minutter siden, Yuumi skrev: Jeg ville sjekket meg, hvor gammel er du? Kanskje du kan prate med helsesøster? Det er jo ikke sikkert du trenger å gå til gynekolog, men eg ville virkelig gått til legen om jeg var deg. Jeg er ikke ung, derfor flaut og ta det opp med legen. 29 år Anonymkode: eeae9...8ef
Nerine_ Skrevet 7. mars 2020 #29 Skrevet 7. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, 2 ganger. En gang hver måned. Samme mann. Tok en ekstra pille hver gang den uka for var så redd for å bli gravid. Anonymkode: eeae9...8ef Da er vel en tur til legen på sin plass, og muligens politiet? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #30 Skrevet 7. mars 2020 Oppsøkte du ikke voldtektsmottak/helsehjelp etter voldtekten? Anonymkode: 549b5...b52
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #31 Skrevet 7. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke skikket til å ha sex. Burde tvangssterilisere deg. Anonymkode: 837d6...668 Folk som voldtar burde heller det! Tror ikke jeg kommer til og klare å ha sex igjen Anonymkode: eeae9...8ef
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #32 Skrevet 7. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oppsøkte du ikke voldtektsmottak/helsehjelp etter voldtekten? Anonymkode: 549b5...b52 Nei, snakket kun med mamma og en venn. Han er en venn av familie. Men har flyttet til et annet land nå heldigvis Anonymkode: eeae9...8ef
Yuumi Skrevet 7. mars 2020 #33 Skrevet 7. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ung, derfor flaut og ta det opp med legen. 29 år Anonymkode: eeae9...8ef Det finnes ikke flaut!! Ikke tenk sånn engang. Snakk med moren din, kanskje hun kan hjelpe deg komme deg til legen! Du burde selvfølgelig anmelde mannen også, men ta vare på deg selv først ❤️
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #34 Skrevet 7. mars 2020 Akkurat nå, Yuumi skrev: Det finnes ikke flaut!! Ikke tenk sånn engang. Snakk med moren din, kanskje hun kan hjelpe deg komme deg til legen! Du burde selvfølgelig anmelde mannen også, men ta vare på deg selv først ❤️ Takk. Jeg har snakket mye med mamma og venninne. Så det går greit. Vil bare legge det bak meg. Vet han aldri kommer til Norge igjen heldigvis Anonymkode: eeae9...8ef
Krok1 Skrevet 7. mars 2020 #35 Skrevet 7. mars 2020 (endret) Man bør gå til gynekolog jevnlig, MINST annenhvert år, gjerne hvert år. Om man har forandringer nedentil bør man ihvertfall gå. Når man har blitt voldtatt er det ingen tvil, sjekk deg for ALT! Ta med deg mamma, en venninne eller en annen du stoler på. Det er ikke flaut. Jeg er 35 og hadde med kjæresten min i går. Ville ikke akkurat tatt en serievoldtektsmanns ord for at han var jomfru.... Fy f***** Skjønner at det sitter langt inne å anmelde, men du bør ihvertfall snakke med noen profesjonelle nå, få traumet behandlet. Endret 7. mars 2020 av Krok1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #36 Skrevet 7. mars 2020 40 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor har du dette fra? Jeg ble voldtatt, så spar dere fra kjeft Anonymkode: eeae9...8ef Seriøst?? Uff... Har du sagt fra til noen om dette? Anonymkode: 567d8...1ac
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #37 Skrevet 7. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Takk. Jeg har snakket mye med mamma og venninne. Så det går greit. Vil bare legge det bak meg. Vet han aldri kommer til Norge igjen heldigvis Anonymkode: eeae9...8ef Shit, så dette Men, likevel.. Synes du burde anmelde saken, selv om den blir henlagt. Anonymkode: 567d8...1ac
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #38 Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du dette fra? Jeg ble voldtatt, så spar dere fra kjeft Anonymkode: eeae9...8ef Da bør du hvertfall dra til lege, og politiet. Anonymkode: a371a...5a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå