Gå til innhold

Anbefal et godt duftlys

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal kjøpe et duftlys i presang til min venninne. Hun liker ikke vanilje. Har dere et å anbefale? Vurderer å kjøpe et nytt selv

Anonymkode: fac8e...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Se på Skandinavisk sine. Duftpinnene deres er gode, så tror lysene også er det :)

Anonymkode: e93cc...165

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo Malone har noen heeeelt fantastiske duftlys! Beste jeg har vært borti, mange forskjellige lukter. 
Kjøpes på kicks

Anonymkode: 6ecf4...cd9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes ikke gode duftlys, de er giftige alle som en.

Anonymkode: 55079...863

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skandinaviske sitt som heter Bær er min absolutte favoritt! 
Ellers liker jeg Voulspa sin som lukter fersken og en ting til sort boks) 

Anonymkode: 670ad...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se på Skandinavisk sine. Duftpinnene deres er gode, så tror lysene også er det :)

Hvor kjøper du de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skandinaviske sitt som heter Bær er min absolutte favoritt! 
Ellers liker jeg Voulspa sin som lukter fersken og en ting til sort boks) 

Anonymkode: 670ad...17b

Skandinaviska er de med farget glass i blå, rød etc...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper du de?

Synes jeg ser dem overalt.... Mange interiørbutikker har dem, Ting, på nettet hos Keiserensnye.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo Malone har noen heeeelt fantastiske duftlys! Beste jeg har vært borti, mange forskjellige lukter. 
Kjøpes på kicks

Men herregud for en pris🙊🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpes på kicks

Kan anbefale duftpinnene også! Den store koster rundt 700 kroner, men så varer de i fem måneder også 🤗

Anonymkode: a2dfb...514

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandinavisk anbefales ja. Elsker Fjord selv. Koto er også godt, og Bær som noen nevnte. De har i tillegg nå lagt ut sine mål om bærekraft fremover, så da er det ekstra koselig å støtte de. Voluspa er også gode, men Skandinavisk er nok min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruka sine er kjempegode. Liker spesielt godt de i den svarte serien som er mer krydret og varme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, gohege said:

Bruka sine er kjempegode. Liker spesielt godt de i den svarte serien som er mer krydret og varme

Det med Prosecco luktet SÅ godt i butikken, men jeg prøver å unngå paraffin så jeg kjøpte det ikke. Men ugh den lukten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Yankee candle liker jeg best. Har mest rituals her hjemme men er kun den grønne serien jeg føler lukter noe av lysa i rommet. Men yankee candle sine lukter i hele etasjen etter bare noen minutter

Anonymkode: 90006...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler også Voluspa og Jo Malone. Durance har gode lys, men jeg synes at forpakningene passer best hos dem som har en mer rustikk stil. 

Liker også Blanche, Urban Apothecary og Ecoya. 

For litt mer konkrete anbefalinger har jeg selv Green Lavender fra Urban Apothecary på badet, og jeg bytter på Citrus Burst fra Blanche og Coconut & Elderflower fra Ecoya i stua. Ingen av dem lukter vanilje.

Min ultimate favoritt er Crisp Champagne fra Voluspa, men den lukter litt vanilje.

Dersom jeg skulle ha kjøpt et uanstendig dyrt duftlys i gave, ville jeg ha gått for Diptyque. Dersom du er på budsjett ville jeg ha sett på Rituals, de er ofte på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt duftlysene fra Meraki; de har ikke så intens lukt og varer lenge, i tillegg er de ikke så dyre; ca 150kr. Favorittene mine er Nordic pine og Fresh cotton 

https://www.ting.no/meraki-duftlys-nordic-pine-stor

https://www.vakrevene.no/products/meraki-duftlys-fresh-cotton?gclid=CjwKCAjwgbLzBRBsEiwAXVIygOH3PzKxfGoPqRRcIL2koQ_q2VT3IAdummSQZ4q4QRSmpqzBEZ7TtxoCCXAQAvD_BwE

Voluspa sin Crisp champagne er også en favoritt, men den har litt vanilje i seg. Dog ikke en fremtredende og sterk vaniljelukt 

https://eleven.no/duft/duft-for-hjemmet/duftlys/voluspa-tin-candle-liten-crisp-champagne?gclid=CjwKCAjwgbLzBRBsEiwAXVIygBr8bGp45SXmra6D2gShb7fcPvNDdz4RZszdbieapYg-Ic-XGLq0axoCfzIQAvD_BwE#26062

Jeg har prøvd duftlysene fra Skandinavisk, men synes de fleste gir en veldig sterk og dominerende lukt i huset, og jeg liker best at duftlys bare gir en svak lukt. Av Skandinavisk sine så likte jeg Bær best 

https://www.ting.no/skandinavisk-duftlys-bar

Liker duftpinnene fra Skandinavisk da, litt dyre, men de varer i månedsvis. Har det stående på baderommene og i hallen 

https://www.ting.no/skandinavisk-duftpinner-ro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...