Gå til innhold

Suge/slikke seg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner og menn - dere som greier å suge/slikke dere selv, er dere hetro? Er det ikke noe homofilt over det? Eller er det bare en form for onani? (det er det jo åpenbart, men jeg tenker på feelingen)

Anonymkode: 60e71...aab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er det vel også homofilt å onanere/runke? 

Anonymkode: fa2c2...b9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner og menn - dere som greier å suge/slikke dere selv, er dere hetro? Er det ikke noe homofilt over det? Eller er det bare en form for onani? (det er det jo åpenbart, men jeg tenker på feelingen)

Hvordan er det mulig å klare det selv? 😳

Anonymkode: 11fb1...6a4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Om man jobber litt med bevegelighet er det slettes ingen umulighet. Er nysgjerrig på om nytelsen er så stor  at jeg skal begynne jobbe mot målet...

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man jobber litt med bevegelighet er det slettes ingen umulighet. Er nysgjerrig på om nytelsen er så stor  at jeg skal begynne jobbe mot målet...

Kan se at en mann kan klare å få det til, men ikke at en kvinne skal på noen måte kunne bøye seg såpass for å få det til 😳

Men jeg vil nå si at det er en form for onani. Men berører jo sitt eget kjønnsorgan når man bare bruker hender/fingrer også, og det er jo ikke noe som betyr noe for om man eg homofil eller hetrofil. 

Anonymkode: 9d233...1a9

• Liker 1
Gjest loveli
Skrevet

Har aldri sett kvinner som er så myke at de kan slikke seg selv, men har sett flere menn. Ofte har de lange peniser og derfor må det være vanskelig for kvinner å utføre autofellatio?

Skrevet
On 3/7/2020 at 11:13 AM, AnonymBruker said:

Tja, er du langt unna målet i dag?

Jeg klarte det så vidt da jeg var yngre, fikk akkurat strukket leppene over penishodet. Intenst ubehaglig følelse i ryggen gitt, kan si det forstyrret nytelsen litt. :P

Klarte aldri å gi meg selv orgasme på den måten, da måtte jeg nok blitt så myk at jeg kunne gjort det uten vondt i ryggen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.3.2020 den 11.20, loveli skrev:

Har aldri sett kvinner som er så myke at de kan slikke seg selv, men har sett flere menn. Ofte har de lange peniser og derfor må det være vanskelig for kvinner å utføre autofellatio?

Har du aldri sett gymnaster eller turnere osv? De legger lett hodet mellom bena. Er bare det at 99% er alt for stive og støl.

Anonymkode: 67664...f54

Gjest loveli
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du aldri sett gymnaster eller turnere osv? De legger lett hodet mellom bena. Er bare det at 99% er alt for stive og støl.

Anonymkode: 67664...f54

Aldri sett noen kvinne klare det nei. Hodet mellom bena er langt unna skrittet. Av de jeg har sett.

AnonymBruker
Skrevet

https://www.xnxx.com/video-fkxr572/lesbian_rimming_self_anal        Det er faktisk mulig for myke kvinner!   M55

Anonymkode: f6534...8c3

Skrevet

Homofilt? Det er vel mest selvdiggende.

Skrevet

Jeg mangler heldigvis 10 cm på å suge meg selv, jeg er ikke noe slangemennske lengre😂

AnonymBruker
Skrevet

Klarte å suge meg selv i tenårene. Nå som jeg er 30+ går ikke det lenger.

Kan ikke si jeg følte meg homo..

Anonymkode: 22c5b...277

Skrevet
På ‎07‎.‎03‎.‎2020 den 11.20, loveli skrev:

Begrepet ville i såfall hete autocunnilingus.

Gjest loveli
Skrevet
1 time siden, Whistler skrev:

Begrepet ville i såfall hete autocunnilingus.

Ja, jeg vet det egentlig, da jeg seff måtte prøve å finne ut om kvinner klarte det. Fant bare masse fake, der det var tydelig at de var to kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
På 7.3.2020 den 10.38, AnonymBruker skrev:

Da jeg var yngre og mye mykere enn det jeg er i dag var det ikke noe problem å suge seg selv. Fikk både hodet og en del av skaftet i munnen. Veldig mye bedre enn vanlig onani, men lot som oftest spruten gå på magen selv om den av og til gikk i munnen.
Savner dette og prøvd, men uten å komme nærme nok så det "toget" er nok gått. 

Anonymkode: 63ec5...1ac

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er nok noen år siden jeg klarte å suge meg selv.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2020 den 0.15, AnonymBruker skrev:

https://www.xnxx.com/video-fkxr572/lesbian_rimming_self_anal        Det er faktisk mulig for myke kvinner!   M55

Anonymkode: f6534...8c3

To jenter der. Du ser jo at hudfarven på armene er lysere enn beina.

Anonymkode: c3c37...c34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...