AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Fuck it. Jeg er lei av å vanne og stelle den teite fredsliljen. Den er stygg. Jeg kokte opp vann med salt til vanningen i dag. Krysser fingrene for at det dør 😁 Har dere noen andre plantedrepetips? Han har et par til jeg ikke liker. Anonymkode: 8c10e...935
tånegla Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Salmiakk er effektivt. Eller sett dem ut på trappa for lufting i minusgrader, si det var kommet småfluer i. Men kan du ikke bare hive plantene uten å drepe dem først? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 1 minutt siden, tånegla said: Salmiakk er effektivt. Eller sett dem ut på trappa for lufting i minusgrader, si det var kommet småfluer i. Men kan du ikke bare hive plantene uten å drepe dem først? Hvis jeg bare hiver den blir han sutrete, og det gidder jeg ikke. Takk for salmiakk-tips, det skal jeg prøve! Fredsliljen ser fortsatt bra ut, jeg vet ikke hvor lang tid saltet bruker på å ta livet av den. Kanskje jeg kan bruke en hel flaske gjødsel også, det burde ta knekken på den. Anonymkode: 8c10e...935
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 Og prisen for «girlfriend of the year» går til? Anonymkode: c43ba...92f 11
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 Takk, nå minna du meg på at jeg må huske å vanne plantene jeg og samboer har her, så de ikke blir drept. 😂 Anonymkode: 57c71...eb0 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fuck it. Jeg er lei av å vanne og stelle den teite fredsliljen. Den er stygg. Jeg kokte opp vann med salt til vanningen i dag. Krysser fingrene for at det dør 😁 Har dere noen andre plantedrepetips? Han har et par til jeg ikke liker. Anonymkode: 8c10e...935 Gjør du det samme med særkullsbarn du ikke trives med? Anonymkode: 70df3...99a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #8 Skrevet 7. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Og prisen for «girlfriend of the year» går til? Anonymkode: c43ba...92f Haha, hvis plantene er så jævelig viktige kan han ta vare på dem selv. De minste er i ferd med å dø fordi ingen vanner dem, og det får fort. Fredsliljen er seigere, så der må jeg gjøre tiltak. Anonymkode: 8c10e...935 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #9 Skrevet 7. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Gjør du det samme med særkullsbarn du ikke trives med? Anonymkode: 70df3...99a Hvis han skaffet seg en unge jeg måtte ta vare på så skal du ikke se bort ifra at jeg sluttet å gi den mat iallefall 😂 Anonymkode: 8c10e...935 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #10 Skrevet 7. mars 2020 Men hvorfor er det du som må vanne den? Om dette er en plante som betyr mye for han, og han er mye borte, slik at du må passe den for han, så synes jeg det er lite respektfullt å drepe den Anonymkode: 5114c...484 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #11 Skrevet 7. mars 2020 Kan du ikke bare slutte å vanne plantene hans? Hvis de betyr så mye for han så får han da ta av seg plantene selv. Sånn er det her i huset. Hans planter - han steller dem. Anonymkode: 55890...983 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #12 Skrevet 7. mars 2020 Er jeg gal som får dårlig samvittighet av å drepe en plante? Jeg har drept mange uten vilje, og har derfor gått til anskaffelse av kun falske, fo4 jeg får vondt i hjertet når de dør. 😬 Anonymkode: 12139...d05 14
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #13 Skrevet 7. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Men hvorfor er det du som må vanne den? Om dette er en plante som betyr mye for han, og han er mye borte, slik at du må passe den for han, så synes jeg det er lite respektfullt å drepe den Anonymkode: 5114c...484 Neida, han er arbeidsledig og sitter hjemme hele dagen, så det er ikke tid det står på. Han kjøpte masse planter da han hadde plantedilla. Nå har han dilla på noe annet, så da driter han i det. Helt til jeg prøver å flytte på dem eller kaste dem, da er de viktige plutselig. Så nå skal de dø 😊 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan du ikke bare slutte å vanne plantene hans? Hvis de betyr så mye for han så får han da ta av seg plantene selv. Sånn er det her i huset. Hans planter - han steller dem. Anonymkode: 55890...983 Ja, det har jeg gjort, og de dør på rekke og rad her. Men det går ikke fort nok med den fredsliljen, den sier ifra når den er tørst og tåler mye tørke, og nå vil jeg ha den ut. 🔪 Anonymkode: 8c10e...935
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #14 Skrevet 7. mars 2020 Hvem trenger vel fiender når de har troll som kjærester 😂 Enkleste hadde vel vært en samtale om at du ikke vil vanne dem og la dem tørke ut hvis han ikke gjør det 😉 Anonymkode: a0348...33c 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #15 Skrevet 7. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem trenger vel fiender når de har troll som kjærester 😂 Enkleste hadde vel vært en samtale om at du ikke vil vanne dem og la dem tørke ut hvis han ikke gjør det 😉 Anonymkode: a0348...33c Den samtalen har vi hatt! Da er jeg visst passivt aggressiv og vanskelig. Han aner ikke hvor passivt aggressiv jeg kan være, men nå får han se Anonymkode: 8c10e...935
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #16 Skrevet 7. mars 2020 Dere må ha et fantastisk nært og godt forhold, der dere ivaretar hverandres interesser, og kommuniserer godt. 😜 Ikke få barn sammen. Anonymkode: 8f005...b61 8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #17 Skrevet 7. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dere må ha et fantastisk nært og godt forhold, der dere ivaretar hverandres interesser, og kommuniserer godt. 😜 Ikke få barn sammen. Anonymkode: 8f005...b61 Ikke tro at meningen din er relevant 😘 Anonymkode: 8c10e...935
Gjest Frkgrønn Skrevet 7. mars 2020 #18 Skrevet 7. mars 2020 Hvorfor ikke gi bort plantene? Om han ikke tar vare på de selv, er vel det et bedre alternativ enn å ta live av de kun for f**n. Kan noen som liker planter få gleden av de, for planter er ikke billig.
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2020 #19 Skrevet 7. mars 2020 Stakkars fredsliljen. Den hadde ikke gjort deg noe og hadde livets rett like mye som du har det. Karma kan komme tilbake og bite deg saftig et sted du ikke vil bli bitt her... 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå