AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Jeg har vært i omtrent kontinuerlig i ulike parforhold siden jeg var 14. Men jeg har aldri fått oppleve å være noen "sin første". Hun jeg var sammen med som 15-16 åring, var den jeg var nærmest å være det. Hun var 14 og vi kom aldri lengre enn til puppekos og litt fingring. Jeg hadde ikke kunnskap nok til å tilby meg å "gå ned på henne", uten at det trengte bli penetrering. Det lå en viss forventning om å ta neste steg, men da gjorde hun det slutt. Etter noen mnd ble hun sammen med en bekjent av meg, og de lå sammen ganske umiddelbart. Da fikk jeg en sur kommentar fra han at jeg "hadde lært henne opp dårlig"... Så gikk jeg inn i et distanseforhold med ei som hadde pult jevnlig siden hun var 13... Jeg møtte som 17-åring hun som skulle bli min første, og som jeg er gift med den dag i dag. Hun hadde også erfaring fra før. Jeg tenker mer og mer på at jeg ikke fikk blitt noens første. Jeg irriterer meg over at jeg som 16-åring ikke spilte kortene mine bedre. Anonymkode: bb1b6...f8b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Seriøst? Har du ikke viktigere ting å tenke på, så bør du få deg et mer spennende liv rett og slett. Det har ingenting å si! Min første er ikke noen jeg husker tilbake på som en god opplevelse i det hele tatt! Anonymkode: 264f1...1bd 11
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Just now, Alterego666 said: Hvorfor er det viktig for deg? Det er jo et spesielt øyeblikk, så jeg hadde håpt å kunne dele det med noen Anonymkode: bb1b6...f8b
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo et spesielt øyeblikk, så jeg hadde håpt å kunne dele det med noen Anonymkode: bb1b6...f8b Det kan være et spesielt øyeblikk, men ofte er det ikke det. Du må se framover, ikke bakover
Heisenberg Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo et spesielt øyeblikk, så jeg hadde håpt å kunne dele det med noen Anonymkode: bb1b6...f8b Jeg husker ikke engang min første gang så så særlig spesielt var det ikke. 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 Okei... Ikke så mye å dvele ved. Anonymkode: 08f2d...f63
Gjest Alterego666 Skrevet 7. mars 2020 #8 Skrevet 7. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo et spesielt øyeblikk, så jeg hadde håpt å kunne dele det med noen Anonymkode: bb1b6...f8b Første gang for meg var første gang for begge. Jeg husker det godt, men det er ikke noe som definerer livet mitt. Ikke bli en slik som jager jomfruer, bli en slik som finner en bra kjæreste og som selv er en god kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #9 Skrevet 7. mars 2020 Hun var fotballjente og jeg brukte besøke henne hjemme, hver fredag etter trening. Nydusjet la vi oss på sengen på rommet hennes og klinte i timevis. Hun likte godt at jeg koste med puppene hennes og noen ganger krøp noen fingre ned og inn. Men jeg skulle så gjerne visst det jeg vet i dag; hvordan bruke fingrene, og aller helst tungen... Anonymkode: bb1b6...f8b
Gjest YtreYtterst Skrevet 7. mars 2020 #10 Skrevet 7. mars 2020 Skikkelig merkelig ting å henge seg opp i. Det er ikke slik at alle jenter ser tilbake på "sin første" med jevne mellomrom og tenker på hvor fint og spesielt det var. Det er ikke slik at dette er et stort og avgjørende øyeblikk i alle jenters liv, slik at "den første" alltid vil bli husket som noe viktig. Du er gift, dere har kanskje barn, du er sannsynligvis allerede viktig for noen. Dette ville jeg bare lagt fra meg og definitivt ikke snakket høyt om, creepfaktoren her er ganske høy..
Nuith Skrevet 7. mars 2020 #11 Skrevet 7. mars 2020 De fleste jenter tenker nok tilbake på sin første gang som kleine greier, og ikke sjelden er det veldig mye de skulle ha gjort annerledes. Som hvilken fyr det var med. Du har klart å finne noen som vil ha bare deg resten av livet, det er MYE større. 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #12 Skrevet 7. mars 2020 Jeg tar denne som anonym. To ganger har jeg fått tilbud om å ha sex med jomfruer, begge gangene avslo jeg. Dette er lenge siden nå, jeg var i de tidlige tyveårene. Jeg har aldri hatt noe ønske om å ta noen jomfrudom, jeg hadde følt meg som en drittsekk. Jeg vet ikke hvorfor, men slik er det nå bare. Dessuten er erfarne kvinner langt bedre i senga, så jeg tviler på at jeg gikk glipp av noe. Anonymkode: e0607...6ff
Pia Sofia Skrevet 7. mars 2020 #13 Skrevet 7. mars 2020 Slapp av, det er bare pain for dama og ikke noe spess for noen! Du har sett for mye på film!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #14 Skrevet 7. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo et spesielt øyeblikk, så jeg hadde håpt å kunne dele det med noen Anonymkode: bb1b6...f8b Men du kan jo ikke det. Som du påpeker - du har alt delt DIN første gang med noen. Å sammen dele deres «første gang» er dermed helt åpenbart fysisk umulig. Hvordan tenkte du dette skulle foregå? Anonymkode: d9911...356 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #15 Skrevet 7. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Men du kan jo ikke det. Som du påpeker - du har alt delt DIN første gang med noen. Å sammen dele deres «første gang» er dermed helt åpenbart fysisk umulig. Hvordan tenkte du dette skulle foregå? Anonymkode: d9911...356 Jeg håpte DEN GANGEN. Jeg er vel innforstått med at det er for sent nå... Anonymkode: bb1b6...f8b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #16 Skrevet 7. mars 2020 De færreste menn har vært en dames første ligg, et mindretall har vært den første for mange. Bare drit i det Anonymkode: 1d57b...d28
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #17 Skrevet 7. mars 2020 Ingen av kompisene mine eller meg selv har opplevd det heller, så det er ikke så mye å tenke over. Det er nå en gang slik at det er en liten gruppe menn som ligger med alt og alle fra tidlig av, så de aller fleste menn vil ikke møte ei som ikke har ligget med noen før. Man må også akseptere at de fleste kvinner har hatt flere partnere enn seg selv, noe som også stemmer for nesten samtlige jeg kjenner der jeg har en viss peiling. Anonymkode: d4613...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #18 Skrevet 8. mars 2020 Hehe. Jeg vet om noen som fikk en annen til å være kjærestens første. Anonymkode: 51684...715
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #19 Skrevet 8. mars 2020 Menn som er så opphengt i å ta jomfrudommen til jenter gir meg frysninger.. Anonymkode: 4a338...94d 3
Katten.2.0 Skrevet 8. mars 2020 #20 Skrevet 8. mars 2020 Har heller aldri tatt en jomfrudom, og savner det ikke. Foretrekker å være hennes beste kontra hennes første. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå