AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Jeg prøvde menskopp for første gang i går kveld, og nå finner jeg den ikke! Jeg når den ikke i det hele tatt! Hvordan i helvete skal jeg få den ut? Er livredd nå, fy... Anonymkode: cb327...858
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Den kan ikke forsvinne "oppover", for det er det ikke plass til. Er du sikker på at den ikke har falt ut av seg selv? Anonymkode: ec855...954
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Den kan faktisk ikke forsvinne oppover. Har du gått på do i mellomtiden så ligger den nok i kloakken. Anonymkode: 26400...2a0 2
Mrs Robinson Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Squat, og let etter den Den kan ikke forsvinne opp 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den kan ikke forsvinne "oppover", for det er det ikke plass til. Er du sikker på at den ikke har falt ut av seg selv? Anonymkode: ec855...954 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den kan faktisk ikke forsvinne oppover. Har du gått på do i mellomtiden så ligger den nok i kloakken. Anonymkode: 26400...2a0 Selvfølgelig er jeg sikker på det! Jeg vet jo at den ikke har FORSVUNNET, men jeg når den ikke! Anonymkode: cb327...858 1
sstinemor Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 Den kan ikke forsvinne oppover, men jeg har opplevd at den har satt seg på skrå (fordi jeg putta den inn feil), og "kilt seg fast" helt øverst i vaginaen. Jeg måtte stå på huk, mens jeg presset og "gravde" den ut. Har brukt tamponger siden. 1
Badesåpe Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 Sett deg på huk og press som faen. Den kan ikke gå forbi cervix, så den er der inne, hvis du ikke har presset den ut mens du har gjort nr 2 på toalettet (ved feil innsetting kan den da skvises ut med nok press).
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #8 Skrevet 7. mars 2020 Husk å ikke spenne kroppen når du leter etter den, for da blir den både vanskeligere å finne og ta ut. Sitt på huk, pust rolig og fokuser på å slappe av. Anonymkode: 13f17...df0
BiancaWhite Skrevet 7. mars 2020 #9 Skrevet 7. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den kan faktisk ikke forsvinne oppover. Har du gått på do i mellomtiden så ligger den nok i kloakken. Anonymkode: 26400...2a0 Den forsvinner ikke bare uten at man merker det. Den suger seg jo fast slik arven må opp og klemme den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå