Gå til innhold

Leketraktor i god kvalitet

Anbefalte innlegg

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Sønnen vår har dilla på traktor med henger. Jeg opplever at det meste sånt er i dårlig kvalitet, og blir fort ødelagt. Han har noe leketøy fra Bruder som holder seg godt, men alt derfra er så himla stort. Finnes det noe tilsvarende som er litt mindre så man får det med i en sekk? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Geirfuglen skrev:

Sønnen vår har dilla på traktor med henger. Jeg opplever at det meste sånt er i dårlig kvalitet, og blir fort ødelagt. Han har noe leketøy fra Bruder som holder seg godt, men alt derfra er så himla stort. Finnes det noe tilsvarende som er litt mindre så man får det med i en sekk? 

Kjøpt John deere? Har en 2 åring som leker hardt med de traktorene, men de overlever alt mulig. Leker ute i sandkassen med de også. Det koster jo en del, men det varer. 

Anonymkode: 9b515...c48

AnonymBruker
Skrevet

Vi har god erfaring med Plasto. Både traktor og lastebil har tålt utallige kast fra andre etasje og ned på flisgulv i første. 

Anonymkode: 46e7a...81b

Gjest Geirfuglen
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpt John deere? Har en 2 åring som leker hardt med de traktorene, men de overlever alt mulig. Leker ute i sandkassen med de også. Det koster jo en del, men det varer. 

Anonymkode: 9b515...c48

John Deere fra Bruder? Var de vi så på, men syntes de så veldig store ut de også.

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har god erfaring med Plasto. Både traktor og lastebil har tålt utallige kast fra andre etasje og ned på flisgulv i første. 

Anonymkode: 46e7a...81b

Har en del av det, men han har blitt så stor at han ønsker seg litt flere detaljer, kunne åpne dører, hengere osv.

AnonymBruker
Skrevet

Bruder er i en egen liga. Men de lager vel mindre ting også? Jeg trodde det omtrent var ei bok det siste reklameheftet jeg fant fra dem. 

Anonymkode: 425f0...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...