Catzy Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Ser at mineral-sminke er hot hos noen. Hva er spesielt med det? Catzy
Englepus Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 Det lurte jeg og på. Står litt her: http://www.purminerals.com/catalog/why_minerals.php
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 Den sitter ufattelig godt, og gir et flott resultat med liten innsats. Jeg bruker selv ID Bare Escentuals, og den er flott hvis du liker at sminken ikke blir helt matt. Ellers skal den ikke irritere huden, men jeg har en tendens til å bli litt tørr i huden hvis jeg bruker mineralsminke i mer enn et par dager på rad.
Gjest ii Skrevet 12. juni 2005 #4 Skrevet 12. juni 2005 Jeg har noe fet hud, og dette er det ENESTE pudderet/foundation jeg kan bruke som jeg ikke får masse kviser av. Det ser også veldig naturlig ut på huden og sitter bra.
Gjest Rocky Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 Hvor kjøpes dette? På nett? Hudpleiesalonger?
Gjest En Skrevet 14. juni 2005 #6 Skrevet 14. juni 2005 Hvor kjøpes dette? På nett? Hudpleiesalonger? I enkelte hudpleiesalonger og på nettet. Sjekk feks. Essentialdayspa.com (Bare Escentuals og Jane Iredale)
Gjest megeee Skrevet 14. juni 2005 #7 Skrevet 14. juni 2005 Den sitter ufattelig godt, og gir et flott resultat med liten innsats. Jeg bruker selv ID Bare Escentuals, og den er flott hvis du liker at sminken ikke blir helt matt. Ellers skal den ikke irritere huden, men jeg har en tendens til å bli litt tørr i huden hvis jeg bruker mineralsminke i mer enn et par dager på rad. vet du om noen type mineralsminke som matter ned huden mer? eller burde man bare påføre mer veil?
Gjest V. Skrevet 15. juni 2005 #8 Skrevet 15. juni 2005 Pure Luxe er mattere i finishen. Se innlegg lenger nede på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå