Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Jeg har kost meg med en med brunost til frokost og syns at det minner meg veldig om bolle... Veldig godt og alt sånn, men er de ansett som sunn mat, eller er de for fine til å sees på som grove?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Det er jo forskjellig hvor grovt det er ettersom hvilket polarbrød en kjøper. Jeg foretrekker havre:) Det er akkurat passe "grovt"! Men de i hvete sammenligner jeg med boller.. Anonymkode: 9eee4...b30 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 De kommer i ulik grovhetsgrad. Men de har en god del sukker. Jeg synes selv de groveste, fulljorn og havre, er mer som bolle enn brød. Anonymkode: 40698...1d2
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2020 Nå er alle testet ut og de er gode alle sammen. Jeg hiver på en håndfull rosiner og vips så er det bolle. Jeg har noen pakker i fryseboksen og bruker dem av og til, men det kommer ikke opp mot ordentlig skive med god skorpe. Så er det sagt.
applestories Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 Matkontrollen testet polarbrød i fjor høst. Der fant de ut at den groveste, fullkorn, også er den med mest sukker. Minst sukker har flerkorn, men fortsatt tre ganger så mye som i en grov brødskive. https://www.tv2.no/underholdning/10907014/ 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 Jeg spiser det som bolle, nam nam. Spesielt godt med brunost Anonymkode: 47e95...91f 1
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 Jeg syns de er for søte, brød skal ikke smake bolle. Syns de er veldig dyre og foretrekker heller f.eks speltbrødet fra Jocobs. 3
Tibbie Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 Jeg spiser mye Polarbrød (havre som er den groveste. Tror det er 87 % grovhet), men er klar over at de er stappfulle av sukker. Lite begeistret for det, men det er nok fortsatt bedre enn en bolle med null grovhet i. Skulle ønske at Polarbrød er så sunt som de gir seg ut for å være. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #11 Skrevet 4. mai 2020 De er søte og tilsatt sukker, så selv du grove smaker bolle. Godt er det da! Anonymkode: db085...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #12 Skrevet 5. mai 2020 Disse to synes jeg er gode! Fra Polarbrød. De har mange forskjellige ikke bare de runde. Anonymkode: f00c7...a9b
cleangal Skrevet 5. mai 2020 #13 Skrevet 5. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse to synes jeg er gode! Fra Polarbrød. De har mange forskjellige ikke bare de runde. Anonymkode: f00c7...a9b Hvor får du kjøpt disse? Joker hadde den øverste sorten før, men da jeg spurte fikk jeg beskjed om at de ikke lages lenger...
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #14 Skrevet 5. mai 2020 7 timer siden, cleangal skrev: Hvor får du kjøpt disse? Joker hadde den øverste sorten før, men da jeg spurte fikk jeg beskjed om at de ikke lages lenger... Når du sier det, så er det en liten stund siden jeg kjøpte den øverste. Men jeg bor i Sverige, så kan være de har andre typer i salg her enn utvalget er i Norge? Anonymkode: f00c7...a9b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #15 Skrevet 6. mai 2020 På 5.5.2020 den 16.02, cleangal skrev: Hvor får du kjøpt disse? Joker hadde den øverste sorten før, men da jeg spurte fikk jeg beskjed om at de ikke lages lenger... Tror de er svenske, så ska du kjøpe de må du ta deg hjemmeferie i 14 dager etterpå. Anonymkode: 0b6bc...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå