Gå til innhold

Skolebarn til høsten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en gutt som skal begynne på skolen. Jeg ser nå at det er litt salg rundt forbi på utetøy, og lurer på å kanskje kjøpe litt. I barnehagen har det jo vært hel parkdress som har gjeldt, en tynn i softshell og en tykkere til vinterbruk + regntøy. Men bruker skolebarna hele parkdresser? Eller er det en utebukse/turbukse de bruker med jakke til? 

Anonymkode: dfed2...76b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke skolebarn selv, men ser at de går i begge deler. Blir vel mer og mer vanlig med todelt, vil jeg anta. Har selv det til min på 4, synes det er veldig praktisk.

Anonymkode: 1ec00...1ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg har sett et skolebarn med vårdress. Her er det vanlig med en turbukse eller regnbukse og jakke. Og det er absolutt vanligst med todelt på vinteren også. 

Anonymkode: 7480a...038

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Turbukse og jakke, regntøy og vintertøy (enten todelt eller jakke og bukse). Husk at barnet også må ha skiftetøy på skolen. 

Anonymkode: 958f1...4c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hatt begge deler, så har han dress hjemme f.eks. Min er også skolestarter til høsten og han ønsker fortsatt å ha begge deler. Har blitt anbefalt å ha et sett regntøy og et sett skallplagg i garderoben og et skiftesett. Er jo ganske begrenset med garderobeplass da.

Anonymkode: 8f068...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...