Ariana807 Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 (endret) Jeg ... har ikke ord... Joda jeg ser jo liksom hva de vil frem til med episoden. Jeg ser poenget i at han ikke kommer tilbake, samtidig, alt han har vært gjennom. All karakterbygginga gjennom alle disse årene og så ... så forlater han Jo (og alle andre) 😧 jeg klarer ikke å forstå at dette er måten de faktisk «forklarer» det på, for jeg ser det ikke. Alex ville aldri gjort det, barn eller ikke barn i bildet. Jeg ønsker jo selvsagt ikke at han skulle dø, men helt ærlig for meg er det den eneste grunnen jeg kunne se for meg at hadde skjedd, en ulykke der han døde og da ikke kommer tilbake. Selv om jeg er glad at han får en «lykkelig alle sine dager», så ... 😧 Andre som har litt følelser se trenger å dele å få ut. Noen som likte episoden kanskje? Helt lov å ha sine egne tanker og følelser rundt det. Endret 7. mars 2020 av Ariana807 1
Matas Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 (endret) Jeg gråt igjennom hele episoden, ingen tvil om at Karev var min favoritt💔😂 At han forlot Jo & Meredith er ekstremt sjokkerende, og det at Izzie hadde fått deres to barn ble brukt som unnskyldning, var skikkelig dårlig. Izzie hadde aldri i verden holdt to barn skjult for han i 5 år heller, det er ute av karakter begge deler. Episoden vekte alt av følelser i meg, men mest sårbarhet for de som sitter igjen, de fikk uker med forvirring også kun et usselt brev. Fader ass. Jeg er veldig glad for at han fikk sine lykkelige dagers ende, men de skulle han ha med Jo😭 Hvem skal hun ende opp med i løpet av kun én sesong igjen? Hvis det blir Link så spyr jeg av kjedsomhet, for det bestevenn-kjæreste forholdet har jeg fått nok av med Owen og Teddy. Skrivingen av Grey's har blitt så dårlig med årene, og det gjenspeiler seg veldig i denne episoden hvor alt bare falt igjennom Endret 7. mars 2020 av Matas 10
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Datt av serien for lenge siden, men mptte inn og lese. er så glad for st jeg ikke fortsatte 😱 Anonymkode: 2b736...0d3 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Enig i at episoden var dårlig og 100% urealistisk. Anonymkode: 6505e...9e8 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 Helt enig, hadde nesten vært bedre om han hadde dødd, det er det eneste som hadde vært god nok grunn til å forlate alle sammen på den måten. Selvom han ville være en bedre far enn det han selv hadde, hadde han jo ikke trengt å forlate Jo fordet. (Han måtte jo skrives ut på et vis siden han slutta i serien, men det var bare så innmari rar måte å gjøre det på) Anonymkode: b814d...320 4
Dråpe Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 Skuffende og veldig lite tro mot karakteren - og ikke minst helt urealistisk mtp. hvordan folk faktisk lever livene sine nå for tiden. Hadde de enda tatt seg bryet med å flytte han til andre siden av kloden... Synd at manusforfatterne ikke fant en annen, mer verdig, vei ut. Syns at det har vært vemodig at serien går mot slutten, men i de siste par sesongene har forfatterne beveget seg såpass mye bort fra konseptet at det føles som om serien allerede er avsluttet. 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i at episoden var dårlig og 100% urealistisk. Anonymkode: 6505e...9e8 Er det episoder av den serien som ikke er 100% urealistiske? Anonymkode: 1d08b...407 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #8 Skrevet 7. mars 2020 Jeg tror jeg så én sesong etter den sesongen Derek døde, etter det orket jeg ikke mer, for jeg syns de ødela karakterene. Meredith ble rett og slett en sur bitch, som allikevel gikk videre ganske fort. Helt urealistisk når ditt livs kjærlighet og far til barna dine dør, og du attpåtil har en svært krevende jobb. Hvem har overskudd og lyst til å finne seg en ny kjæreste i en slik situasjon? Dette med Karev vitner jo om at de har fortsatt å ødelegge karakterer. For dere som fortsatt følger med; løste det seg noen gang mellom April og Jackson? De heiet jeg skikkelig på, og det irriterte meg stor at det aldri ordnet seg for dem. Anonymkode: a92a6...06e 2
Ariana807 Skrevet 7. mars 2020 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg så én sesong etter den sesongen Derek døde, etter det orket jeg ikke mer, for jeg syns de ødela karakterene. Meredith ble rett og slett en sur bitch, som allikevel gikk videre ganske fort. Helt urealistisk når ditt livs kjærlighet og far til barna dine dør, og du attpåtil har en svært krevende jobb. Hvem har overskudd og lyst til å finne seg en ny kjæreste i en slik situasjon? Dette med Karev vitner jo om at de har fortsatt å ødelegge karakterer. For dere som fortsatt følger med; løste det seg noen gang mellom April og Jackson? De heiet jeg skikkelig på, og det irriterte meg stor at det aldri ordnet seg for dem. Anonymkode: a92a6...06e April og Jackson fikk først et barn, som hadde sterk grad av Osteogenesis Inperfecra (tror jeg det var), og gutten døde like etter fødselen. Husker ikke alt av alt dramaet, men April blir gravid igjen med hans barn, og de har nå en datter sammen. Men de to er ikke sammen selv. April finner sammen igjen med den hyggelige sykebilsjåfør mannen (husker ikke navnet). April er dessverre ikke lengre med i serien, hun og Arizona slutta samtidig. Jackson er enda med i serien, og han dater for øyeblikket en av damene i spin off serien Station 19 😄 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #10 Skrevet 7. mars 2020 36 minutter siden, Ariana807 skrev: April og Jackson fikk først et barn, som hadde sterk grad av Osteogenesis Inperfecra (tror jeg det var), og gutten døde like etter fødselen. Husker ikke alt av alt dramaet, men April blir gravid igjen med hans barn, og de har nå en datter sammen. Men de to er ikke sammen selv. April finner sammen igjen med den hyggelige sykebilsjåfør mannen (husker ikke navnet). April er dessverre ikke lengre med i serien, hun og Arizona slutta samtidig. Jackson er enda med i serien, og han dater for øyeblikket en av damene i spin off serien Station 19 😄 Da har det ikke skjedd noe mer mellom April og Jackson siden jeg så på. Jeg syns de var det søteste paret som passet best sammen, så jeg skjønner virkelig ikke greia med at de ikke kunne holde sammen. Dumt at både April og Arizona er ute av serien, jeg likte begge de karakterene. Anonymkode: a92a6...06e 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #11 Skrevet 7. mars 2020 Jeg gråt som et lite barn av den episoden. Fikk så vondt av Jo at jeg holdt på å sprenges! Hadde på følelsen at Alex hadde oppsøkt Izzie, tenkt på det noen episoder nå. Syns det var fint, men samtidig uendelig trist og rart. Kommer til å savne Alex skikkelig. Tipper det nærmer seg slutten for Grey’s snart... Anonymkode: c6f1b...0f5 2
Ariana807 Skrevet 7. mars 2020 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gråt som et lite barn av den episoden. Fikk så vondt av Jo at jeg holdt på å sprenges! Hadde på følelsen at Alex hadde oppsøkt Izzie, tenkt på det noen episoder nå. Syns det var fint, men samtidig uendelig trist og rart. Kommer til å savne Alex skikkelig. Tipper det nærmer seg slutten for Grey’s snart... Anonymkode: c6f1b...0f5 Det skal komme en sesong 17 også (16 som sendes nå). Men utover det, det vet vi ikke. Jeg er ikke klar for at det skal slutte, enn med alle folkene vi har mistet. Men det må vel kanskje slutte et sted 😅 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #13 Skrevet 7. mars 2020 Etter å ha sett episoden så er det ett ord jeg sitter igjen med og det er: tafatt. Men det er nok mer meg som hadde forventet et skikkelig sjokk. Men jeg ble bare tom. Usikker på om jeg forstod hèlt hva som skjedde, så bør se den igjen Anonymkode: 0cb50...e21
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #14 Skrevet 7. mars 2020 Det som kunne gjort det litt realistisk og spennende hadde vært om han hadde blitt utsatt for et mord. Det hadde vært realistisk, for det kan jo skje, samtidig som det hadde blitt en spenning med å finne ut hvem. Altså ikke blant legene, men kanskje en hevngjerrig pasient? Anonymkode: e022d...7a3 2
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2020 #15 Skrevet 7. mars 2020 Trist. Grey's er min guilty pleasure, og jeg har sett alt. Alex ble min favoritt, og likte han og Jo sammen. Kjenner jeg ble litt skuffet. Kjente et veldig stikk de første minuttene, jeg trodde han hadde tatt livet av seg, eller dødd av sykdom. Izzy var så syk av kreft at det ville vært usannsynlig at hun ble frisk, og såppas frisk at hun kunne jobbe som kreftlege igjen. Ble ikke riktig for meg dette, men en overraskende twist var det. Trodde jeg skulle grine av denne, men nei. Episoden hvor Derek døde er desidert sterkest. Jeg gråt mer enn jeg er villig til å innrømme. Og når jeg så episoden en gang til, så gråt jeg nok like mye. Nå er det snart greit serien er ferdig. Nå må bare Webber bli lykkelig, så kan de gi seg.
Ariana807 Skrevet 7. mars 2020 Forfatter #16 Skrevet 7. mars 2020 40 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Trist. Grey's er min guilty pleasure, og jeg har sett alt. Alex ble min favoritt, og likte han og Jo sammen. Kjenner jeg ble litt skuffet. Kjente et veldig stikk de første minuttene, jeg trodde han hadde tatt livet av seg, eller dødd av sykdom. Izzy var så syk av kreft at det ville vært usannsynlig at hun ble frisk, og såppas frisk at hun kunne jobbe som kreftlege igjen. Ble ikke riktig for meg dette, men en overraskende twist var det. Trodde jeg skulle grine av denne, men nei. Episoden hvor Derek døde er desidert sterkest. Jeg gråt mer enn jeg er villig til å innrømme. Og når jeg så episoden en gang til, så gråt jeg nok like mye. Nå er det snart greit serien er ferdig. Nå må bare Webber bli lykkelig, så kan de gi seg. En ting jeg synes er så merkelig. Derek «måtte» dø, for ellers så ville videre historie med han ødelegge for han som karakter (noe slikt jeg leste den gang da), men Alex sin karakter og utvikling bryr vi oss ikke om 😐 er nå den følelsen jeg sitter igjen med 😐
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2020 #17 Skrevet 7. mars 2020 6 minutter siden, Ariana807 skrev: En ting jeg synes er så merkelig. Derek «måtte» dø, for ellers så ville videre historie med han ødelegge for han som karakter (noe slikt jeg leste den gang da), men Alex sin karakter og utvikling bryr vi oss ikke om 😐 er nå den følelsen jeg sitter igjen med 😐 Enig! Akkurat som at han ikke er like viktig, eller så er det nye manus forfattere som har bestemt seg for å være "lekne". Synes Alex har blitt en viktig karakter etter hvert, de har bygd han opp fra å være en liten drittunge, men tydeligvis ikke viktig nok da..
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #18 Skrevet 7. mars 2020 Serien har virkelig tapt seg de siste sesongene. Jeg ser bare fordi jeg har sett alt liksom. Jeg trodde Izzie var død faktisk.... Anonymkode: ffc57...32d 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #19 Skrevet 7. mars 2020 Jeg gråt meg gjennom hele episoden, og ble ganske sjokkert over hvordan dem har skrevet ham ut av serien. Forventet faktisk at han skulle dø. Han og Jo skulle jo leve lykkelige sammen! Helt latterlig at han valgte å flytte fra alt fordi Izzie fikk hans to barn for 5 år siden. Lurer virkelig på hvordan fortsettelsen bli.. Anonymkode: fef68...898 1
yabbadoo Skrevet 7. mars 2020 #20 Skrevet 7. mars 2020 Jeg føler nesten de straffer ham for å slutte ved å begå karakterdrap på Alex som han har bygget opp gjennom så mange år 😩 trodde også Izzy var død, og at han hadde blitt psykotisk og «sett henne» og så tatt livet sitt da han forstod at han var blitt syk. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå