Gå til innhold

Tok venninna mi kondom av meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente i midten av 20 åra her! Jeg var hos ei venninna for par uker siden. jeg sov hos hun og som alltid har jeg kondomer i baggen. Jeg merket nå at det er en kondom som mangler i baggen. Jeg var fult edru den helgen og hadde ikke brukt noen av kondomene, men nå er det en som mangler. Kan det være at hun har snoket i tinga mine og tatt den? Ingen andre var der. 

Anonymkode: ee99f...685

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: c0de6...d23

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør henne.....?

Anonymkode: ba5d3...eea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

😂😂 jeg orker ikke. For seint på kveld for meg 😂😂

Anonymkode: ef2db...ebb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

kanskje den datt ut av baggen din? 

Anonymkode: 96763...df9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

kanskje den datt ut av baggen din? 

Anonymkode: 96763...df9

De henger i hverandre, så man må liksom rive den ene pakka fra den andre. Om det ga noe som helst mening

Skrevet

Nei, fy faen. Det er helt utenkelig. Hvordan kan du anklage venninnen din for noe slikt?

Mer naturlige forklaringer:

1. Et poltergeist tok den.

2. Den selvantente.

3. Kvantefluktuasjoner i romtid-kontinuumet forårsaket kondomen til å fordufte i løse lufta.

4. En kråke fløy inn vinduet, så noe som glinset, og stjal den med seg ut igjen.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Er dette virkelig så big deal da?😅 Hadde gitt blanke i om venninna mi hadde stjelt en kondom av meg, hadde bare kødda om det i ettertid.

Forstår litt om du blir irritert om du føler hun har snoket i tingene dine. Mest sannsynlig visste hun at du hadde den der, men gadd ikke å gjøre det til en opptreden om hvem/hva/hvor.. Men hadde selv ikke brydd meg, er jo venninna de, og har vell ikke med deg syke hemmeligheter i veska vil jeg tro..

Anonymkode: 9e309...6c9

• Liker 9
Skrevet

Det hjelper ikke at du var edru den helgen da et kondom forsvant.

Du har mest sannsynlig hatt samleie med et alien. Det er da vanlig at man kun husker bruddstykker av akten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang kan du legge kondomer i bagen som du har stukket hull på, da finner du ut etter noen måneder om det er venninnen din som har forsynt seg selv.  

Anonymkode: 88780...f4c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Men hva skal hun med en kondom? Hun har da ingen penis.

Eller har hun det? Har du sjekket?

Anonymkode: c21e7...d8e

• Liker 1
Gjest Vegansucks
Skrevet

Om hun gjorde det så er det jo bra hun har trygg sex

Skrevet

spør om hun fikk pult den helgen

Skrevet

Er ikke det bra da.?

Det er jo normalt en ganske positiv situasjon å plutselig trenge kondom. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjente det ut som noen hadde penetrert deg i løpet av natta? Det kunne jo være at noen kom inn på rommet der du sov, fant en av dine komdomer og pulte deg mens du sov?  

Anonymkode: 0eaf5...970

AnonymBruker
Skrevet

Dump han!

Anonymkode: 2aa95...920

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg tenker hun er tvekjønnet og så har hun dopet deg ned voldtatt deg og brukt din egne kondomer for å skjule evt dna

Anonymkode: d3127...3a6

AnonymBruker
Skrevet

TS her. 

Jeg skrev dette da jeg var full, men jeg skal ærlig innrømme at jeg mente det litt også. Greia er at jeg i dag kom på at jeg ikke manglet en kondom, men at jeg la igjen en hjemme. Herrigud, nei det gjør ingenting om hun hadde tatt, men jeg syntes at hele situasjonen bare ville vært gøy, men samtidig kjipt da jeg liker hun veldig godt da vi begge er lesbiske og ja lesbiske bruker kondomer. Takk for meg. Hun er ei venninne, men samtidig en crush. Sånn da var det opplagt. Og takk for meg.

PS! Ikke skriv på KG hvis du er full. 😂

• Liker 1
Skrevet

Kvinner som har sex med kvinner bruker kondomer? 🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, displaya skrev:

Kvinner som har sex med kvinner bruker kondomer? 🤔

Klipper opp og bruker som slikkelapp om du ville ha det detaljert. Eller så kan man ta kondom på dildo 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...