AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Mini trenger nye sko, vinterskoene hun har nå er i str 21 og føttene er ca 13 cm, altså veldig lite å gå på med litt tykke sokker i, men det holder for en liten stund til... Vi bor i Nord-Norge, og vi kan nok regne med snø og slaps enda en god stund, i tillegg til vått og trist vær. Vurderer å kjøpe nye vintersko, bare brukt, slik at det ikke blir så alt for dyrt for en liten periode. Eller er det dumt? Leste noe om overgangssko i en annen tråd for eldre barn, hva er det og egner det seg for små barnehagebarn? Eventuelt tips til andre sko tas godt i mot, men gjerne noe annet enn Dockboots. Anonymkode: c5c38...590
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Zalando har et merke som heter Friboo med vintersko til en veldig fin pris. Noen som har erfaring med disse til så små barn? Anonymkode: c5c38...590
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Hvis de holder en liten stund til så ville jeg drøyd så lenge som mulig å kjøpe nye vintersko. Bor også i Nord-Norge og regner med å kunne gå over til Goretex overgangssko om en måneds tid her vi bor, i mellomtiden får de faktisk bruke dockboots (evt cherrox om man bruker det) når det er vått. Eldste min synes også vinterskoa begynner å bli trange hvis han kler på seg lester i tillegg, men er jo veldig begrenset hvor lenge de trenger det nå. En god ullsokk f.eks er mer enn nok. Men ligger dere an til å ha det veldig kaldt og mye snø ut april hadde jeg sett etter gode vintersko på salg. Overgangssko er typ halvhøye Goretex sko uten for. Som en forsterka joggesko som tåler litt fukt og bruk av aktive barnehagebarn. Elsker viking og superfit sine. Anonymkode: 2880d...9be
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Her hvor vi bor hadde jeg nok kjøpt vintersko. Regner med at snøen blir liggende til begynnelsen av mai.. Men det er jo forskjell selv i nord 🙂 kan du ikke kjøpe brukt? Anonymkode: dc9b1...89e 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 Her ville jeg også kjøpt vintersko. Overgangssko er altfor lave for å brukes i snø. Og for kalde her.. Så små blir nesten aldri for varme på føttene Anonymkode: a339b...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå