Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvilken kategori denne passer inn i...

Fikk beskjed om å fylle ut egenerklæringa til forsvaret nå i vinter, men pga diverse problemer fikk jeg meldinga én dag før fristen var ute. Måtte derfor fylle ut styrke- og kondisjonskravene ut fra vill gjetning.

Ser jo nå at jeg har vært ALT for grei med meg selv. Den ene øvelsen hadde jeg aldri prøvd før (liggende pull-ups), men jeg synes det så så lett ut så jeg satte 4. Prøvde det i stad, og klarte ikke 1 engang! Har vært altfor grei på alt det andre også.

Siden jeg er jente er det veldig sannsynlig at jeg blir plukket ut til sesjon, siden de vil ha inn flere jenter. Men hva skjer hvis jeg kommer å sesjon og de ser at jeg har løyet KRAFTIG på egenerklæringa?

Vil IKKE inn i forsvaret, bare så det er sagt.

Anonymkode: 0740c...2a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil i forsvaret, hvorfor løy du da? Du skriver jo selvsagt 0 (eller veldig lite) på alt av fysiske krav. Du får enten trene slik at du klarer du du har skrevet, eller vise deg som den løgneren du er 😄 

Anonymkode: 56268...971

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du uansett ikke vil så er det jo ikke et problem? Da drar du dit og tar den ene du får til og får beskjed om at du ikke kommer videre.

Hvis du derimot EGENTLIG vil så burde du vel sette igang med å trene sånn typ med en gang😊💪

Anonymkode: 806d3...a3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo ikke løyet, du visste jo faktisk ikke. Og når du bare fikk den en dag før, så syntes jeg det er helt forståelig. Man skal være ærlig, men ikke dumsnill. 

Uansett er ikke dette noe problem, for det tar som regel minst noen måneder før du får innkalling til sesjon før du faktisk blir det. Og på den tiden rekker du å trene litt slik at du oppfyller kravene.

Anonymkode: 604b8...23b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...