Gå til innhold

Bordkort på stein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!

Jeg skal lage bordkort på stein, men er veldig usikker på hvordan jeg skal skrive navna. Jeg har tenkt å spraye steinene i sølv eller lilla også vil jeg skrive navnene med noe som skaper kontur.. (håper dere skjønte hva jeg mente) :klø:

Jeg har brukt konturmaling til stoff og papir før, men vet ikke om dette vil sitte på steinene.

Også lurer jeg på om limpistol er sterkt nok på stein?? Tenker da på å lime på et hjerte eller noe annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Limpistol er sterkt nok for stein ja.. Det andre kan jeg ikke svar på - har ikke prøvd

Skrevet

Prøv på en stein da vel, så ser du om det sitter?

Limpistol holder utmerket.

Vi fikk bordkort i stein i en barnedåp jeg var i for noen år siden, der er det skrevet med sort tusj bar, ikke noe kontur, men kjempestilig det også.

Spørs jo litt på om det er glatt stein da, eller om den er med "ru", da kan det jo lett bli vanskeig å skrive på. Også spørs det komplett på hva du spayer dem med. Det mest sitter vel på en glatt stein, men med maling på kan det variere, vil jeg tro.

Skrevet

Har planer om å kjøpe sånn glatte ovale pyntesteiner som de har på plantasjen o.l.

Ja jeg kan nok prøve ut mye rart, men det er litt kjedelig å måtte kjøpe inn masse rart for å prøve ut noe som ikke fungerer... Så da tenkte jeg at jeg kunne spørre noen her inne :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...