Gå til innhold

Hva med barnet ditt/hva gjør barnet ditt som får deg til å føle deg bra/glad?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For min del får jeg en helt magisk lykkefølelse når gutten min av egen fri vilje tar meg i hånda. Enten om vi leker, sitter ved bordet, sitter i sofaen, går tur osv osv, og han frivillig legget hånda si på mi som «kos» (hvis dere fatter?). Da får jeg en ubeskrivelig lykkefølelse, føler at hjertet mitt skal eksplodere av kjærlighet. Har vært slik siden han ble født. 

hva med dere?

Anonymkode: b62bd...ff7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min har etasjeseng å hadde så lyst at jeg skulle overnatte på hans rom.Når jeg kommer inn har han pyntet så fint å skrevet en lapp han har henget opp over sengen der det står at jeg er verdens beste mamma ❤️

Anonymkode: 302fb...8b8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Når eldstemann (snart tenåring) kommer å vil ha en klem. Helt frivillig. 😍

Barna gir meg lykkefølelse og gjør meg glad for mye, og hver dag. 

Anonymkode: ed6c6...7ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare at hen er akkurat mitt barn❤️

Anonymkode: 199db...80b

AnonymBruker
Skrevet

I dag fikk jeg det da jeg slo meg og utbrøt   "au" og gutten min på 3 år kom springende og sier "ååå nei, mamma, har du slått deg? Går der bra? Blør du?" eller når han f.eks sier noe morsomt.. Egentlig veldig mye forskjellig som får meg til å føle det slik.. 

Koselig tråd foressten ☺️

Anonymkode: 8ffcb...dbd

• Liker 3
Skrevet
Sitat

hva med dere?

Når han ( 4 åringen ) feks kommer bort og gir meg en klem og sier "mamma, du er skjønn" , eller kommer bort og bare setter seg inntil meg og begynner å stryke meg på håret og sier " jeg er glad i deg mamma" 🥰❤️

Da forsvinner alt annet i verden , det er en lykkefølelse og takknemlighet som er vanskelig å beskrive egentlig ;) 

• Liker 2
Skrevet

Eldstemann er blitt en veldig omtenksom ungdom. Han kan finne på å spørre om jeg vil ha en kopp te og servere meg den, og han klemmer og skryter av meg til vennene sine. Han er bare god. De mindre barna er ikke helt der ennå, men de liker kos og er ganske morsomme :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare at hun er❤️

Anonymkode: d0eb6...054

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt en særs aktiv krabat, og hun har derfor sjeldent tid til å kose. Den siste tiden har hun drasset med seg en bok til gyngestolen, og kavet seg opp i fanger mitt for å lese bok. Det synes jeg er vanvittig kos. Hun er ett år og tre mnd. 

Anonymkode: 7dcbf...b99

Skrevet

Har to store barn. 19-åringen er student. Han har siden han ble tenåring ikke vært noen 'klemmer', men kan komme bort til meg når jeg feks lager mat og bøye seg ned for å gi meg en klem 💕

Yngste er ei jente på 15, hun er mer fysisk kjærlig enn broren og klemmer meg ofte, så der er jeg litt bortskjemt når det gjelder henne. Men ellers blir jeg glad når hun vil at vi to skal finne på noe: når hun vil at vi skal trene sammen, se en film, at jeg skal være med å synge karaoke selv om hun har venninne på besøk som synger ilag med henne 😂💕

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del får jeg en helt magisk lykkefølelse når gutten min av egen fri vilje tar meg i hånda. Enten om vi leker, sitter ved bordet, sitter i sofaen, går tur osv osv, og han frivillig legget hånda si på mi som «kos» (hvis dere fatter?). Da får jeg en ubeskrivelig lykkefølelse, føler at hjertet mitt skal eksplodere av kjærlighet. Har vært slik siden han ble født. 

hva med dere?

Anonymkode: b62bd...ff7

Bare han er i rommet så er jeg lykkelig. Alt han gjør fra det minste smil. Føler meg tom når han ikke er hjemme (hos pappa 40%.) Han trenger absolutt ikke å gjøre noe spesielt. 

Anonymkode: b3514...45c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare han er i rommet så er jeg lykkelig. Alt han gjør fra det minste smil. Føler meg tom når han ikke er hjemme (hos pappa 40%.) Han trenger absolutt ikke å gjøre noe spesielt. 

Anonymkode: b3514...45c

Du er en sånn: jeg er så mye bedre, forde jeg setter pris på de små tingene. 

Du ødelegger tråden.

Fin tråd ts. 

Anonymkode: c174e...d21

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en sånn: jeg er så mye bedre, forde jeg setter pris på de små tingene. 

Du ødelegger tråden.

Fin tråd ts. 

Anonymkode: c174e...d21

Å herregud.

Du skjønner jo åpenbart ikke hva hun snakker om. 

Er helt enig, som prosentmamma så er jeg også lykkelig for at han bare er i huset. Det er tomt når han er hos pappaen, og det å ha 10-åring innebærer ikke alltid så mye kontakt lengre på samme måte. Det går i gaming, venner på besøk eller han er ute og leker. Bare lyden av at han er der gjør meg glad. Selv om han ikke nødvendigvis vil være MED oss hele tiden.

1-åringen gir meg lykkerus når hun vil sitte på fanget eller kose 🥰 eller når hun ligger i sengen med meg og vil ligge inntil. Hun er veldig bestemt og vil gjøre selv, så det skjer ikke så veldig ofte 😬

• Liker 1
Skrevet

Minsten på 7 år, når hun går ut av døra og sier "jeg er glad i deg mamma". Når jeg vekker henne om morgen, stryker litt på foten og hun smiler før hun åpner øyene. Hun er generelt veldig kosete og liker fysisk kontakt.

Tenåringen er for tiden mer slitsom og alt pappa og jeg gjør er enten kjedelig eller vi er for gamle til å skjønne noe som helst. Likevel liker han å få en klem og setter pris på omsorg. Legger jeg favorittyoghurt i nistepakka hans får jeg en melding på mobilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...