AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Mulig jeg er corona-hysterisk, men er invitert på en fest i morgen med 100 personer og er nå veldig usikker på om jeg skal dra. Bor i et område hvor det er påvist smittede. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 2a028...524
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Hadde reist med mindre jeg hadde symptomer. Hør med vertskapet. Vurderer de avlysning? Anonymkode: 8b051...dc7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde reist med mindre jeg hadde symptomer. Hør med vertskapet. Vurderer de avlysning? Anonymkode: 8b051...dc7 Vertskapet gjennomfører men anbefaler alle med forkjølelsesymtomer å være hjemme. Likevel føler jeg meg ikke trygg da det tar en uke før symptomene kommer og man kan smitte i mellomtiden. Anonymkode: 2a028...524
milla80 Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Sitat Bor i et område hvor det er påvist smittede. Hva hadde dere gjort? Om det er noe som betyr veldig masse for deg ,så hadde jeg dratt tror jeg. Selv om det er påvist smitte i området ditt er sjansen liten for at du blir smitta nettopp imorra .(tenker jeg selv ihvertfall) Bor selv i et område hvor det er veldig mange nye smittetilfeller ,men går ut som jeg alltid pleier i dette området . Har en av to muligheter ,det ene er å bure meg inne og håpe ikke smitten når meg, det andre er å leve som før ( men er selvfølgelig mere obs enn tidligere - og jeg er visst en av de i den såkalte "risikogruppa" når det gjelder dette viruset ) . Om jeg hadde valgt alternativ nummer 1 så kunne jeg risikert å være inne i flere måneder ( hvis jeg absolutt ikke ville møte andre i det hele tatt) ,for ingen vet hvor lenge dette kommer til å vare før det roer seg ned Personlig vil jeg heller leve som jeg vanligvis gjør enn å sperre meg selv inne på ubestemt tid Livet er for kort uansett hvordan man vrir og vender på det 😆
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Skrevet 10. mars 2020 Hadde ikke reist. Som noen her sier : livet er for kort. Så ikke noe poeng i å eventuelt gjøre sitt eget eller andres liv kortere. Kommer alltids nye fester. Anonymkode: 798e0...6de 1
Anbefalte innlegg