AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Vel, det er ganske sjelden jeg blir forelsket og betatt, men når jeg blir det.. Ojojoj. Forrige uke var jeg på "date" med en hyggelig mann. Skriver "date", for han sa på forhånd at han ikke helt var klar for det enda. Visste lite om han på forhånd, men ble meget positivt overrasket om jeg kan si det sånn. Møtte en moden, reflektert og snill mann - og jeg endte opp med å bli litt betatt. Han var raus og spanderte en del, vi var sammen i flere timer. Tok nattmat og da vi sto der på 7-eleven og spiste smakløs nattmat så sier han "dette syns jeg vi burde gjøre igjen, så kan vi ikke bare holde kontakten?" - jeg var hjertens enig - og i helgen som var ble det en del meldinger. Veldig koselig syns jeg. vært litt dafft i uka og ikke hørt så mye, men prøver å ikke tenke så mye på det. Men: jeg har blitt helt GAL når det kommer til han på fb. Følger med på innleggene hans (vi er ikke venner der, men han har en ganske åpen profil), ser innleggene hans i singelgrupper og sitter å blir nærmest sjalu når han konverserer med andre damer og f.eks spør om de skal ta en øl. Greia er at jeg bare likte han SÅ godt! Han huker av i nesten alle boksene mine, før jeg har blitt kjent med han.. måten han lyser opp når han snakker om sine nerdeting, måten han tenker på, ser seg selv på, humoren (dog litt vanskelig å forstå enda) ... jeg liker ALT så langt og har så innmari lyst til å bli bedre kjent... Men, han ble separert i sommer og sa jo at han ikke følte seg klar for dating. Jeg håper jo at han kanskje følte noe allikevel, og at det var derfor han sa han ville treffes igjen... Nå har jeg sendt melding og spurt om treff til uka, så håper på positivt svar. for at jeg ikke skal bli helt ko-ko har jeg avtalt dater med to andre, så jeg kan prøve å tenke på noe annet... når jeg først finner noen, så finner jeg de til gangs. Da vil jeg vite alt og vil ha masse kontakt og vil treffes så mye som mulig. Men jeg forventer kanskje for mye for fort... hvordan skal jeg gå frem her?? Jeg kan jo ikke si alt dette til han, da får han vel helt spader... hva tenker dere? Bare avvente å se hva han sier til treff ? hilsen håpløst betatt.... ❤️ Anonymkode: fbe75...731
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Det er utrolig deilig følelse å kjenne på den betattheten. Men hold igjen, lev livet ditt og ikke forvent noe. Ta det helt rolig og rett og slett la det utvikle seg. Anonymkode: facbe...dac 2
OnFire Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Ingen genistrek å avtale date med andre i hvert fall. Da signaliserer du at du ikke er særlig interessert i noe seriøst, men han får jo mest sannsynlig ikke greie på det. 2
Hr. Aktiv Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, OnFire skrev: Ingen genistrek å avtale date med andre i hvert fall. Da signaliserer du at du ikke er særlig interessert i noe seriøst, men han får jo mest sannsynlig ikke greie på det. Støtter denne. Jeg skyr damer som driver på slik. Da blir jeg liksom bare god nr. 2 når den første på lista feilet.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 33 minutter siden, OnFire skrev: Ingen genistrek å avtale date med andre i hvert fall. Da signaliserer du at du ikke er særlig interessert i noe seriøst, men han får jo mest sannsynlig ikke greie på det. Jeg er faktisk litt enig med deg... men - jeg holder på å gå på veggen! 🙄 og vet jo ikke hva jeg evt venter på... og så blir det jo litt feil mot han jeg har avtale med i morgen, han møter jeg jo med litt halvveis innsats... Huff. Det er ikke lett. samtidig ser jeg at han første som jeg liker, ikke går av veien for å flørte med andre på nett. Det kan man jo kalle uskyldig, men jeg liker det ikke allikevel nå er det ingen hevnaksjon at jeg skal treffe han andre, men bare en liten distraksjon mens jeg venter på svar og en avtale. Men, jeg liker det ikke. For når jeg liker noen sånn jeg liker han første så vil jeg egentlig bare konsentrere meg om han.... Så @Hr. Aktiv jeg er enig med deg og. Det er ikke bra. Anonymkode: fbe75...731 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: vært litt dafft i uka og ikke hørt så mye, men prøver å ikke tenke så mye på det. Men: jeg har blitt helt GAL når det kommer til han på fb. Følger med på innleggene hans (vi er ikke venner der, men han har en ganske åpen profil), ser innleggene hans i singelgrupper og sitter å blir nærmest sjalu når han konverserer med andre damer og f.eks spør om de skal ta en øl. Anonymkode: fbe75...731 Så han har spurt andre damer om å møtes ETTER at han har møtt deg? Da er han ikke verd å møte igjen, tenker jeg. Anonymkode: 0f08e...20f 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så han har spurt andre damer om å møtes ETTER at han har møtt deg? Da er han ikke verd å møte igjen, tenker jeg. ikke direkte spurt, men i en diskusjonstråd så ble det litt frem og tilbake med han og en dame hvor han sier "vi kan jo ta det over en øl om du vil". Hun svarte ikke på den kommentaren så vidt jeg kunne se. Og senere så jeg ang et arrangement som skal være at han "litt avhengig av hvor du bor kan det være jeg spør om å få følge deg hjem også" . Det siste kan jo bare være snillhet, men jeg som er opphengt i han tenker jo helt annerledes... 🤣 Anonymkode: fbe75...731
Humas Skrevet 6. mars 2020 #8 Skrevet 6. mars 2020 Du får passe deg litt, så du ikke havner i et 'hekt' (Google det med Sissel Gran). Han passer i nesten alt du ser etter, hva tenker han etter dette første møte tro? Det er lett å havne i en slik situasjon, det er nok bare tid som vil hjelpe. Skjønner faktisk at du avtaler date med andre, selv om det faktisk er ganske dårlig gjort overfor dem. (Har dessverre vært i et par slike situasjoner, det ble dessverre ikke noe ut av det - i ettertid så jeg at det var like greit) 2
OnFire Skrevet 6. mars 2020 #9 Skrevet 6. mars 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så han har spurt andre damer om å møtes ETTER at han har møtt deg? Da er han ikke verd å møte igjen, tenker jeg. Anonymkode: 0f08e...20f Riktig. Om man ser for seg fast forhold og ikke bare noen løse forbindelser. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #10 Skrevet 6. mars 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke direkte spurt, men i en diskusjonstråd så ble det litt frem og tilbake med han og en dame hvor han sier "vi kan jo ta det over en øl om du vil". Hun svarte ikke på den kommentaren så vidt jeg kunne se. Og senere så jeg ang et arrangement som skal være at han "litt avhengig av hvor du bor kan det være jeg spør om å få følge deg hjem også" . Det siste kan jo bare være snillhet, men jeg som er opphengt i han tenker jo helt annerledes... 🤣 Anonymkode: fbe75...731 Det der var en ganske creepy, ekkel kommentar fra han.... Ser du virkelig ikke det?!? Han prøver vel å være flørtende, men man skriver virkelig ikke sånn til fremmede damer på nettet. Virker som han prøver å få napp her og der, noe som lett fremstår som desperat. Men kanskje er han i en alder hvor han ikke har vært på datingmarkedet på mange år, og ikke vet helt hvordan ting fungerer i dag. F.eks. om han er i 50-årene... Anonymkode: 0f08e...20f 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #11 Skrevet 6. mars 2020 "Er ikke helt klar ennå" Det betyr, "ikke ha for store forhåpninger, du er ikke drømmedama, jeg ser etter andre og, men vil gjerne ha deg på gress imens". Her ser du det jo til og med 😛 han ber andre ut. Anonymkode: e2dab...c7c 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #12 Skrevet 6. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der var en ganske creepy, ekkel kommentar fra han Syns ikke det var så creepy - mer rart egentlig. Underlig måte å skrive ting på, men jeg kan jo ikke si at jeg kjenenr han enda og vet hvordan han er. Muligen han bare er litt klønete. Et par ting han skrev til meg var det vanskelig å skjønne, for det var ingen smiley eller form for tegn som viste humoren. Personlig syns jeg at humor og ironi kan være vanskelig å lese før jeg kjenner noen - og spesielt når det ikke underbygges av smilefjes og sånn. Anonymkode: fbe75...731
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #13 Skrevet 7. mars 2020 Vel, for de som er interessert i oppdatering - det er ingen problemer for meg å gå på date med andre. Han svarte meg at han var opptatt alle kvelder neste uke, to av dem med "det man kan kalle dater". Så, da var han visst klar for å date allikevel da... Vel vel, kan ikke si at dette ble en fin start på lørdagen. Men får sitte her i hjørnet mitt til det går over skjønner ikke hva som skjer, når man har en fin kveld -blir bedt ut igjen, og så bare ingenting. Anonymkode: fbe75...731
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #14 Skrevet 7. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, det er ganske sjelden jeg blir forelsket og betatt, men når jeg blir det.. Ojojoj. Forrige uke var jeg på "date" med en hyggelig mann. Skriver "date", for han sa på forhånd at han ikke helt var klar for det enda. Visste lite om han på forhånd, men ble meget positivt overrasket om jeg kan si det sånn. Møtte en moden, reflektert og snill mann - og jeg endte opp med å bli litt betatt. Han var raus og spanderte en del, vi var sammen i flere timer. Tok nattmat og da vi sto der på 7-eleven og spiste smakløs nattmat så sier han "dette syns jeg vi burde gjøre igjen, så kan vi ikke bare holde kontakten?" - jeg var hjertens enig - og i helgen som var ble det en del meldinger. Veldig koselig syns jeg. vært litt dafft i uka og ikke hørt så mye, men prøver å ikke tenke så mye på det. Men: jeg har blitt helt GAL når det kommer til han på fb. Følger med på innleggene hans (vi er ikke venner der, men han har en ganske åpen profil), ser innleggene hans i singelgrupper og sitter å blir nærmest sjalu når han konverserer med andre damer og f.eks spør om de skal ta en øl. Greia er at jeg bare likte han SÅ godt! Han huker av i nesten alle boksene mine, før jeg har blitt kjent med han.. måten han lyser opp når han snakker om sine nerdeting, måten han tenker på, ser seg selv på, humoren (dog litt vanskelig å forstå enda) ... jeg liker ALT så langt og har så innmari lyst til å bli bedre kjent... Men, han ble separert i sommer og sa jo at han ikke følte seg klar for dating. Jeg håper jo at han kanskje følte noe allikevel, og at det var derfor han sa han ville treffes igjen... Nå har jeg sendt melding og spurt om treff til uka, så håper på positivt svar. for at jeg ikke skal bli helt ko-ko har jeg avtalt dater med to andre, så jeg kan prøve å tenke på noe annet... når jeg først finner noen, så finner jeg de til gangs. Da vil jeg vite alt og vil ha masse kontakt og vil treffes så mye som mulig. Men jeg forventer kanskje for mye for fort... hvordan skal jeg gå frem her?? Jeg kan jo ikke si alt dette til han, da får han vel helt spader... hva tenker dere? Bare avvente å se hva han sier til treff ? hilsen håpløst betatt.... ❤️ Anonymkode: fbe75...731 Hei! Jeg er likedan. Kjenner meg så igjen 😅😅😅 Går 100% inn i daten. Klarer nesten ikke å bremse😄 -Men må for ikke å skremme vekk daten. Venninna mi sier at man må være seg selv, men synes det blir for voldsomt😄🤣 -Men det er slik man finner den som passer. Jeg har prøvd å være måteholden med en jeg traff, men jeg har lyst til å sende melding hele tiden og tenker på han hele tiden. Synes egentlig han skulle tatt mer initiativ..... Tenker at han er for laidback i forhold til meg...😏😏😏😏😔 Anonymkode: 476dd...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #15 Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel, for de som er interessert i oppdatering - det er ingen problemer for meg å gå på date med andre. Han svarte meg at han var opptatt alle kvelder neste uke, to av dem med "det man kan kalle dater". Så, da var han visst klar for å date allikevel da... Vel vel, kan ikke si at dette ble en fin start på lørdagen. Men får sitte her i hjørnet mitt til det går over skjønner ikke hva som skjer, når man har en fin kveld -blir bedt ut igjen, og så bare ingenting. Anonymkode: fbe75...731 Ajj, for en dust! Nei virkelig, man har da LITT mer klasse enn det? Altså, ikke bare avviser han deg, men han må gni det inn at han ikke kan FORDI han skal på dater - i flertall. Dette høres ut som en mann som har et ego-problem, og føler seg konge når han får andre til å føle seg avvist. Kanskje det faktisk er det som er greia hans nå? Han er "bitter" på grunn av separasjonen, føler seg forlatt, og vil derfor prøve å bevise for seg selv at han kan få damer hvis han vil, og har råd til å avvise dem også. Neida men kjenner jeg ble ordentlig irritert, det er jo ikke greit, og det er så leit at det ødelegger dagen din. Mannen har tydeligvis issues, det er kanskje greit at du slipper å måtte forholde deg til det. Når jeg blir dumpet trøster jeg meg alltid med at JEG har ikke noe valg - den som dumper sitter igjen med usikkerheten. "Gjorde jeg rett, tenk om jeg angrer?". Mens den som blir dumpet sitter der og har det dritt, men bare må akseptere noen andres valg. Det er nice å tenke på når ting er kjipt. I dag syns jeg du skal dra ut på en koselig kafe, kjøpe deg en kaffe og noe godt og bare nyte lørdagen! Anonymkode: 2d04d...8a9 4
svarsporsmol Skrevet 7. mars 2020 #16 Skrevet 7. mars 2020 Det samme som ts altså, bare at han er ærlig om det. "Nå har jeg sendt melding og spurt om treff til uka, så håper på positivt svar. for at jeg ikke skal bli helt ko-ko har jeg avtalt dater med to andre, så jeg kan prøve å tenke på noe annet... 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #17 Skrevet 7. mars 2020 jeg "tok han" på det jeg og sa Jasså, dater du? hvorfor ba du meg ut igjen da? Og så fikk jeg til svar at han syns kvelden vi hadde var kjempefin og herlig, men at han ikke ble så hodestups forelsket at han ikke ville treffe andre. ( jeg tenkte for meg selv, hvem blir hodestups forelsket etter første date?...) jeg sa som sant var at jeg ble nå ikke helt forelsket, men litt betatt og ville derfor treffe han igjen. Han sa at han ikke hadde trengt å være så ærlig mot meg, men om han ikke hadde vært det så "kunne jeg aldri se deg i øynene igjen, noe jeg håper å gjøre" . ønsket han lykke til med datene han skal ha( faktisk avtalt to dater med denne dama til uka... spenstig gjort syns jeg) og da sier han, "lykke til og lykke til.. vet ikke helt hva jeg ønsker å oppnå der..." - så han er nok ikke helt på plass i seg selv tenker jeg. Så han får date så mange han vil og så gjør jeg det samme. ts Anonymkode: fbe75...731
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #18 Skrevet 7. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg "tok han" på det jeg og sa Jasså, dater du? hvorfor ba du meg ut igjen da? Og så fikk jeg til svar at han syns kvelden vi hadde var kjempefin og herlig, men at han ikke ble så hodestups forelsket at han ikke ville treffe andre. ( jeg tenkte for meg selv, hvem blir hodestups forelsket etter første date?...) jeg sa som sant var at jeg ble nå ikke helt forelsket, men litt betatt og ville derfor treffe han igjen. Han sa at han ikke hadde trengt å være så ærlig mot meg, men om han ikke hadde vært det så "kunne jeg aldri se deg i øynene igjen, noe jeg håper å gjøre" . ønsket han lykke til med datene han skal ha( faktisk avtalt to dater med denne dama til uka... spenstig gjort syns jeg) og da sier han, "lykke til og lykke til.. vet ikke helt hva jeg ønsker å oppnå der..." - så han er nok ikke helt på plass i seg selv tenker jeg. Så han får date så mange han vil og så gjør jeg det samme. ts Anonymkode: fbe75...731 Ja, han er veldig ærlig, men utelukker sine sjanser hos deg, håper jeg. Anonymkode: 0f08e...20f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #19 Skrevet 7. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, han er veldig ærlig, men utelukker sine sjanser hos deg, håper jeg. ja han står ikke akkurat så høyt i kurs hos meg nå.. syns han kunne spart seg for detaljene og heller sagt at han var opptatt. Det hadde gjort ting enklere på en måte. Samtidig som jeg setter pris på ærligheten på et vis er det noe som liksom skurrer. Han vil tydeligivs ut å treffe så mange som mulig, det skal han få lov til. Men jeg sitter nok ikke å venter på at han evt skal komme tilbake til meg. Anonymkode: fbe75...731
Midnight Skrevet 7. mars 2020 #20 Skrevet 7. mars 2020 Det hørtes ut som om du dodget a bullet her, ts Han er akkurat blitt separert, noe jeg ser på som et stort rødt flagg. Han virker i tillegg å være all over the place og advarer deg på forhånd. Det var egentlig veldig generøst av han å gjøre, fordi han kunne ha latt være og fortelle deg noe. På den måten er det kanskje lettere for deg å gå videre, fordi du vet at det ikke handler om deg. Det er lett å bli betatt etter et møte, men tenk at du egentlig ikke kjenner vedkommende. Ikke glem at det finnes flere menn der ute med samme interesser og personlighet du ser etter! Og husk å ta det menn sier med en klype salt i starten. Menn kan SI så mye fordi de vet at vi kvinner faller for det. La han bevise det han sier først. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå