AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Jeg må si at Italia har funnet på mye kult som vi bør være takknemlig for, sånn matmessig. Altså, de som fant opp pasta og pizza fortjener nesten en avsugning, det er så digg med italiensk mat! Jeg syns også Maya-indianerne i Latin-Amerika er kule som fant opp tyggis og sminke. Det spanske ordet for tyggis er chiclet, og det kommer faktisk fra maya-språket. Anonymkode: e0764...12e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Serbia.. ac av tesla Anonymkode: 32876...15e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Serbia.. ac av tesla Anonymkode: 32876...15e Har Serbia funnet opp Tesla? Trodde det var amerikansk jeg. Anonymkode: e0764...12e
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 (endret) 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Serbia.. ac av tesla Anonymkode: 32876...15e Vel Nikola Tesla ble født av en serbisk familie men han var ikke født i Serbia han er født i Kroatia i landsbyen Smiljan som på den tid var en del Keiserriket Østerrike. Endret 6. mars 2020 av Aragorn ll Elessar 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, Aragorn ll Elessar said: Vel han ble født av en serbisk familie men han var ikke født i Serbia han er født i Kroatia i landsbyen Smiljan som på den tid var en del Keiserriket Østerrike. Takk for info, jobba med en server som sa at Tesla var serbisk, så da tok jeg det for god fisk Anonymkode: 32876...15e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 Serber ikke server haha Jævla autocorrect Anonymkode: 32876...15e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for info, jobba med en server som sa at Tesla var serbisk, så da tok jeg det for god fisk Anonymkode: 32876...15e Men det stemmer, Nicola Tesla ble født i en serbisk familie, så han var serber Anonymkode: 2c2ec...b12
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. mars 2020 #8 Skrevet 6. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for info, jobba med en server som sa at Tesla var serbisk, så da tok jeg det for god fisk Anonymkode: 32876...15e Han var serber men han var ikke født i Serbia.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #9 Skrevet 6. mars 2020 Ikke for å være kjip, men det er nesten umulig å sammenligne oppfinnelser som tok plass i et geografisk område som i dag er et land med er annet land. F.eks spiste mennesker i det som i dag er Kina nudler for 5.000 år siden, sannsynligvis før noen i Europa gjorde det. Hvis du avgrenser spørsmålet ditt til en tidsperiode kan det kanskje være mulig å svare på. Sminke ble brukt tusenvis av år før mayakulturen oppstod. 😛 Anonymkode: 66464...112 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #10 Skrevet 7. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må si at Italia har funnet på mye kult som vi bør være takknemlig for, sånn matmessig. Altså, de som fant opp pasta og pizza fortjener nesten en avsugning, det er så digg med italiensk mat! Jeg syns også Maya-indianerne i Latin-Amerika er kule som fant opp tyggis og sminke. Det spanske ordet for tyggis er chiclet, og det kommer faktisk fra maya-språket. Anonymkode: e0764...12e Det stemmer ikke, ordet chiclet kommer fra Aztek og ikke Maya. Rett skal være rett. Jeg synes at en av de viktigste oppfinnelsene kommer fra Tyskland, det var boktrykkingen som ga kunnskap til folket og banet vei for den moderne industrielle revolusjonen . Anonymkode: 8989f...5bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå