Gå til innhold

HVILKEN bæremeis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du anbefale en bæremeis- og hvorfor? TUSEN takk :)

Anonymkode: d3d72...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bæremeis fra Deuter. Den ble solgt gjennom DNT da vi kjøpte den, og det føltes som en trygt og godt valg. Den er god å bære, barnet sitter høyt og det er stor god og myk pute (med vaskbart trekk) som barnet kan hvile hodet på. Kunne godt.vært mer bagasjeplass, men vi har alltid fått med oss det vi trenger.

Les test her (fra 2015): https://www.utemagasinet.no/test/test-av-5-baeremeiser 

I den testen kommer bæremeisen fra Osprey best ut, og den har blitt oppgradert siden 2015. DNT selger også den fra Osprey nå, og jeg ville nok gått for den i dag.

Det beste er nok å prøve dem før du kjøper (siden vi har ulike rygger og preferanser for diverse ting), men jeg tror du vil bli fornøyd uansett dersom du går for en av de større og mest kjente merkene 🙂

Anonymkode: 0916a...837

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du absolutt må ha bæremeis så anbefaler jeg osprey sin, tror den vi har heter poco premium. Godt med plass til det vi trenger for en dagstur. Barnet sitter passe høyt, har god støtte rundt seg, god vindskjerming og et godt regntrekk. Gode justeringsmuligheter sånn at den passer godt til flere. Foretrekker personlig å bruke sele, men må jeg bruke meis velger jeg helt klart denne.

Men vil råde deg til å ta med barnet til en sportsbutikk for å prøve ulike modeller med barnet oppi, så veit du bedre hvilken som sitter godt på deg. 

Anonymkode: 50104...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med Bergans Lilletind. Fordi jeg er en liten dame, og den faktisk sitter godt på min korte rygg. Det har jeg ikke opplevd med andre meiser jeg har prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osprey! Knallgode på både tursekker og bøæremeis. 

Anonymkode: d8e46...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har osprey som sitter godt på oss begge, men vi er lange begge to, så om dere er lavere enn oss kan den være mindre behagelig. Anbefaler virkelig å prøve litt i butikk! Jeg var helt sikker på at vi skulle kjøpe bergans lilletind helt til jeg hadde prøvd den og ikke klarte å få den til å sitte behagelig..

Anonymkode: 50ea5...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Osprey er veldig bra! 
pga pris så landet vi på Phil & Teds sin.

Anonymkode: d3bf0...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Thule Sapling Elite, det var den eneste jeg ikke fikk vondt av.

Anonymkode: 466ab...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...