Gå til innhold

Lei av Hotmail

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei nå er jeg spå dritt lei av all rekalmen jeg får på hotmailen min. En venninne av meg hadde sendt en mail til meg men denn hadde jeg ikke fått pga at den vart slettet for det var fult på hotmailen.

Hva gjør jeg? :roll:

Skal jeg få en annen adr; er det noen som har forslag til en mail adr hvor vi ikke får reklame??

Hilsen en som er iritert på Hotmail :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søsteren min bruker Hotmail, og blir "rent ned" av søppelmail. Sjekk at du har skrudd på Junkmail filteret. I tillegg kan du stille inn slik at all mail som blir sortert som "junkmail" blir slettet med en gang. Da er sjansene mye mindre for at mailkontoen din blir fylt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri og får aldri reklame på hotmailen min... :D

Men så har jeg jo stilt inn junkfilteret mitt da. Jeg har flere e-postadresser, men synes at hotmailen er best jeg da. Men det betyr nok at du må sette deg litt inn i hvordan man kan bruke den. Jeg synes den har mange flere muligheter enn de andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av alle dere som bruker hotmail og oppgir den adressen når jeg skal oversende dokumenter eller bilder eller noe.

For det kommer alltid i retur! Vet ikke om dette er fordi junkmail-filteret er på og reagerer på alle vedlegg - men noe skikkelig dritt er det i hvert fall!

Bilder kan man forøvrige settes inn i selve meldingen. Det kan i og for seg teksten i et dokument også, men det blir liksom ikke helt det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har skjønt, reagerer junkmail filteret på mail som er masseutsendelser - eller som oppfattes som masseutsendelser. Det meste av søppelmailen er jo det. Vedlegg skal ikke ha noe å si. Grunnen til at du får i retur er kanskje heller at mailkontoen du sender til er full (eller at det er for lite plass igjen på den til å ta i mot mailen din).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid mine dokumenter og bilder?? Har heller aldri skjedd meg.:)

Det kan være slik som 08juni02 sa, eller så tror jeg du har en venn som kanskje har stilt inn virussjekker'n på for mye. Da tar den ikke mot e-poster med vedlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor det fremdeles er noen som sverger til hotmail. Som dere skriver, så gir det jo bare problemer.

Nei, slutt med det ms-tullet og bytt til NETSCAPE (www.netscape.com)!

Netscape RULES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hotmail til "internettmail" - dvs en mailadresse som jeg oppgir de stedene jeg må legge igjen en mailadresse på internett. Denne kommer det MYE spam på, men på en hotmail som jeg ikke oppgir på nettet får jeg aldri spam.

De som sender ut spam bruker ofte søkeprogrammer som leter opp e-postadresser på internett, så ha EN fast adresse til slikt, og oppgi aldri din primær-mailadresse på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei alle sammen og takk fo sva men jeg fikk ikke til den junk mailen jeg.. kom inn på den og hva gjør jeg så?? :roll:

Klem frå meg som ikke har helt peiling.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se om jeg kan hjelpe deg litt her når det gjelder junk- filteret. Oppe der hvor det står HOME og sånn, er det en liten boks som det står OPTIONS på. Der trykker du. Så ser du rett under der hvor det står MAIL HANDLING, så står det JUNK MAIL FILTER. Der trykker du. Da kommer du inn på en side som blandt annet gir deg fire valgmuligheter når det gjelder innstilling av junk mail filter. Trykk på Exclusive (i den rundingen forran), trykk så på OK. Nå skal all mail fra adresser som ikke ligger i adresseboken din havne der. Senere hvis det kommer noen mailer dit som ikke skulle ha havnet i junkmailen kan du trykke på THIS IS NOT JUNKMAIL, så ordner det seg. Du kan også blokkere adresser som spammer deg veldig mye. Jeg fikk veldig mye spam før, men nå får jeg nesten aldri nettopp på grunn at jeg har EXCLUSIVE junkmailfilter, og blocker adresser som jeg får veldig mye spam fra.

Håper at dette hjalp deg litt. Ellers har HOTMAIL noe som heter HELP, og der kan du også få det forklart.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei nå er jeg spå dritt lei av all rekalmen jeg får på hotmailen min. En venninne av meg hadde sendt en mail til meg men denn hadde jeg ikke fått pga at den vart slettet for det var fult på hotmailen.  

Hva gjør jeg?  :roll:  

Skal jeg få en annen adr; er det noen som har forslag til en mail adr hvor vi ikke får reklame??

Hilsen en som er iritert på Hotmail  :evil:

hihi..hotmail skal jo ha et spamfilter ( jeg tror de juger ):). Mye av spammen kommer av at du legger igjen epost adresse din på siden. Hotmail er jo også en av verdens største eposttjeneste., Så det kommer nok mye random mail :) (masseutsendelse) Prøv og få en epost adresse via internettleverandøren din. Ellers finnes det mange bra gratistjenester på web..startsiden.no har bla en del pekere til slike sider.

lykketil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor det fremdeles er noen som sverger til hotmail. Som dere skriver, så gir det jo bare problemer.

Nei, slutt med det ms-tullet og bytt til NETSCAPE (www.netscape.com)!

Netscape RULES!

Nå har jo ikke exploreren noe med mail adressen og gjøre da..Og netscape suger ..hehe. om man skal anbefale noe klient ( jeg vet jeg er på villvei utenfor diskusjonen nå ) så bruk opera. OG dessuten så slipper ikke mailklienten til opera inn virus :)

Burde ikke denne diskusjonen vær under data?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sinnsykt masse reklame på hotmail adressen min!

:evil: Noe som er sinnsykt irriterende!

Jeg bruker ofte å ha oppe flere sider sammtidig, men det kan jeg ikke når jeg skal åpne hotmail. :evil: Det går så sinnsykt tregt! Det var veldig mye bedre for et år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...