Gå til innhold

Strømper

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk et nydelig undertøysett av kjæresten min i "morgengave" pga kvinnedagen. BH, truse og stay-ups. Jeg har på stay-upsene i dag, og de får meg på en underlig måte til å føle meg så sexy selv om det er ingen som ser det.(Kanskje det er fordi jeg vet at kjæresten min elsker å se meg i ført disse?)

Tidl. brukte jeg strømpebukser, men nå bruker jeg nesten kun stay-ups! Noen som har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også stay-ups på. Liker det mye bedre enn den klamme strømpebuksa. Av og til er det likevel mest praktisk med strømpebukser, (korte skjørt etc.!)

Har etterhvert funnet ut at de stay-upsen som de selger på Kapp Ahl er de beste til hverdags i forhold til pris og kvalitet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fra meg er det ingen kvinne som får noen 8. mars-gave. Det kan ikke skje før likestillingen har slått begge veier. Jeg er i en barnefordelingssak om mine barn, og kjenner hvordan far, i kraft av sitt kjønn, diskrimineres.

Den dagen en 8. mars parole går inn for likestillingen for BEGGE kjønn, på ALLE områder, da skal samboeren får en rose!

Skrevet

Stay ups er helt klart mye bedre å gå i enn strømpebukser. icon_smile.gif

Og så slipper man strømpebukse i veien hvis man føler for å ta en "kjappis".... icon_wink.gif

12

Skrevet

bare for å ha sagt mitt om kvinnedagen; jeg er enig med han som mente at menn kan bli diskriminert i barnefordelingssaker. jeg husker selv en sak fra jeg var liten, der min venninne ble plassert hos sin psykisk ustabile mor istedenfor hos faren, som er den koseligste mannen i verden. stå på! men din samboer fortjener kanskje en rose likevel, fordi hun er kvinne, og fordi vi til tider trenger å få vite at vi blir satt pris på. akkurat som dere trenger det. dere fortjener jo også roser:) likestillingskampen her i norge har kommet langt, noen mener den er så godt som ved målet. disse kvinnesakskvinnene som går i tog 8. mars går ikke bare i tog for sine egne. mange steder i verden har kampen såvidt begynt. gi det en tanke:)

og så var det det som jeg egentlig skulle spørre om. eller klage over. hvorfor kan ingen lage strømpeholdere som virkelig HOLDER strømpene?? er det for mye å be om? jeg liker også å gå i stay-ups, men min kjære liker så godt når jeg går i strømpeholdere, han blir faktisk helt gal av det..icon_wink.gif men de små "krokene" spretter jo av hele tiden! har ført til mange kompliserte operasjoner..hvordan hekte på seg strømpeholderen feks i bilen, eller på kino.. jada,det er jo litt morsomt å tenke på, men ikke så festlig når det skjer..hele tiden! noen tips? icon_smile.gif

• 1 år senere...
Gjest Gjesten
Skrevet

Er ikke bare din kjæreste som liker strømper og strømpeholdere. Bare å vite at dere bruker strømper istedet for strømpebukse får meg til å tenne. Få et glimt av blondekanten eller ennå bedre, føle oppover stoffet, over blondekanten og over på naken hud -mmmm!

Stå på, at dere føler dere sexy, det er sånn det skal være, det ER sexy!

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...