Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #1 Skrevet 8. mars 2002 Jeg fikk et nydelig undertøysett av kjæresten min i "morgengave" pga kvinnedagen. BH, truse og stay-ups. Jeg har på stay-upsene i dag, og de får meg på en underlig måte til å føle meg så sexy selv om det er ingen som ser det.(Kanskje det er fordi jeg vet at kjæresten min elsker å se meg i ført disse?) Tidl. brukte jeg strømpebukser, men nå bruker jeg nesten kun stay-ups! Noen som har lignende erfaringer?
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #2 Skrevet 8. mars 2002 Jeg har også stay-ups på. Liker det mye bedre enn den klamme strømpebuksa. Av og til er det likevel mest praktisk med strømpebukser, (korte skjørt etc.!) Har etterhvert funnet ut at de stay-upsen som de selger på Kapp Ahl er de beste til hverdags i forhold til pris og kvalitet.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #3 Skrevet 8. mars 2002 Fra meg er det ingen kvinne som får noen 8. mars-gave. Det kan ikke skje før likestillingen har slått begge veier. Jeg er i en barnefordelingssak om mine barn, og kjenner hvordan far, i kraft av sitt kjønn, diskrimineres. Den dagen en 8. mars parole går inn for likestillingen for BEGGE kjønn, på ALLE områder, da skal samboeren får en rose!
@lfa Skrevet 8. mars 2002 #4 Skrevet 8. mars 2002 Stay ups er helt klart mye bedre å gå i enn strømpebukser. Og så slipper man strømpebukse i veien hvis man føler for å ta en "kjappis".... 12
studina Skrevet 8. mars 2002 #5 Skrevet 8. mars 2002 bare for å ha sagt mitt om kvinnedagen; jeg er enig med han som mente at menn kan bli diskriminert i barnefordelingssaker. jeg husker selv en sak fra jeg var liten, der min venninne ble plassert hos sin psykisk ustabile mor istedenfor hos faren, som er den koseligste mannen i verden. stå på! men din samboer fortjener kanskje en rose likevel, fordi hun er kvinne, og fordi vi til tider trenger å få vite at vi blir satt pris på. akkurat som dere trenger det. dere fortjener jo også roser:) likestillingskampen her i norge har kommet langt, noen mener den er så godt som ved målet. disse kvinnesakskvinnene som går i tog 8. mars går ikke bare i tog for sine egne. mange steder i verden har kampen såvidt begynt. gi det en tanke:) og så var det det som jeg egentlig skulle spørre om. eller klage over. hvorfor kan ingen lage strømpeholdere som virkelig HOLDER strømpene?? er det for mye å be om? jeg liker også å gå i stay-ups, men min kjære liker så godt når jeg går i strømpeholdere, han blir faktisk helt gal av det.. men de små "krokene" spretter jo av hele tiden! har ført til mange kompliserte operasjoner..hvordan hekte på seg strømpeholderen feks i bilen, eller på kino.. jada,det er jo litt morsomt å tenke på, men ikke så festlig når det skjer..hele tiden! noen tips?
Gjest Gjesten Skrevet 4. januar 2004 #6 Skrevet 4. januar 2004 Er ikke bare din kjæreste som liker strømper og strømpeholdere. Bare å vite at dere bruker strømper istedet for strømpebukse får meg til å tenne. Få et glimt av blondekanten eller ennå bedre, føle oppover stoffet, over blondekanten og over på naken hud -mmmm! Stå på, at dere føler dere sexy, det er sånn det skal være, det ER sexy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå