AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Er det vanlig at studenter som uteksamineres stiller i bunad? Hva med gjestene? Anonymkode: d67d5...29f
Gjest Fjeud Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig at studenter som uteksamineres stiller i bunad? Hva med gjestene? Anonymkode: d67d5...29f Om du ser på nettet bruker fakultetene å legge ut bilder fra utdelingen, da kan du vurdere ut i fra det. For å svare konkret så er bunad/dress/kofte vanlig. Hos gjestene har jeg sett mye forskjellig.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 6 minutter siden, Fjeud skrev: Om du ser på nettet bruker fakultetene å legge ut bilder fra utdelingen, da kan du vurdere ut i fra det. For å svare konkret så er bunad/dress/kofte vanlig. Hos gjestene har jeg sett mye forskjellig. Jeg har prøvd å undersøke, men finner det ikke... Så tilfeldigvis et bilde fra en kollega, og hun hadde bare dressbukse og skjorte... Anonymkode: d67d5...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå