Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har hørt mye gjennom oppveksten at drømmer betyr noe og har noe med underbevisst heten din å gjøre. 

For tiden har jeg lagt merke til at jeg har en type drøm/ mareritt som kommer tilbake flere ganger, gjerne med en ukes mellomrom.

denne drømmen går utpå det at jeg ser en bjørn eller flere bjørner i hagen vår som kommer mot ytterdøren. jeg lukker raskt døren og låser den, men hver gang jeg åpner den for å sjekke om døren er låst åpner den seg igjen. Dette skjer gang på gang at jeg låser men den åpner seg. noen ganger prøver jeg til og med å henge på kjettinglåser, men med en gang jeg åpner for å teste bare ryker den av.

Var en gang bjørnen rakk å komme til døra og brøt seg inn og drepte min mor, men oftest i drømmen så rekker aldri bjørnen bort til døra.

Har også lagt merke til jeg veldig ofte står å låser døra med enten mamma eller pappa sammen meg.

En veldig stressende drøm jeg lurer på hva betyr...

hva tenker dere?

Anonymkode: 6afd2...a7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tolket som det vil være noen utfordringer på din vei (allerede til stede?), som du ikke kan verne deg selv fra. Og du vil ha støtte i dine foreldre.

AnonymBruker
Skrevet

Ah, bjørner....Hadde det vært min drøm så ville bjørner symbolisert sex og begjær, og bjørner som truer er et symbol på indre konflikt i forhold til sex. Mor og far er den fornuftige siden av deg som vil at du skal holde deg unna bjørnene... (sex).. 

Anonymkode: cfbf4...20b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...