Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke du healer folk mot betaling da.?

Anonymkode: 05c38...e3f

Nei, få som vet, og jeg kommer aldri til å ta betalt. Er bare glad hvis jeg kan være til hjelp 💛

Anonymkode: c020e...4ba

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Kult da. Det er slik det skal være. Man kan jakte på bevis hvis man vil. Eller prøve å finne ut hvordan ting er. Jeg er så nyskjerrig at jeg ikke kunne la vær å prøve å lete etter spøkelser osv. Jakten på det overnaturlige!

Ja, men da er det jo viktig å være enige om premissene. Finne frem til gode metoder sammen. Problemet er at mange av de alternative er fornøyde med å føle, og trenger ikke mer enn det. Hvis de føler, så vet de, og hvis du er uenig, så er du trangsynt og slem. Blir så slitsomt.

Anonymkode: 24562...d4e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går under 200% alternativ tydeligvis. Kan mye rart og gjør som de gamle sjamanene i USA, tar vare på de syke og hjelper å guide ved problemer.

Flere skriver så mye her, men jeg vet ikke hva jeg skal si ellers. Hver dag er en påminnelse om at livet ikke kan legges i en eske med lokk, det vil alltid være åpen som et glass. Grenseløs og flott.
Og nå skal jeg være snill pike og utføre en healing gratis på en kompis med vondt kne.

Anonymkode: 0f2fa...781

Være snill!? Fy flate... jeg blir helt satt ut. Man skal alltid være snill å hjelpe gratis. ALLTID. Det er absolutt sannhet. Å hjelpe. Alltid. Til det endeløse.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men da er det jo viktig å være enige om premissene. Finne frem til gode metoder sammen. Problemet er at mange av de alternative er fornøyde med å føle, og trenger ikke mer enn det. Hvis de føler, så vet de, og hvis du er uenig, så er du trangsynt og slem. Blir så slitsomt.

Anonymkode: 24562...d4e

Huff ja. Litt vanskelig det. Men alle er vel nysgjerrige? Vær nysgjerrige sammen da😊

AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2020 den 11.45, AnonymBruker skrev:

Være snill!? Fy flate... jeg blir helt satt ut. Man skal alltid være snill å hjelpe gratis. ALLTID. Det er absolutt sannhet. Å hjelpe. Alltid. Til det endeløse.

Jeg synes min tid er verdifull... burde andre ikke synes det samme om min tid? Og hvordan betaler man for maten på bordet med å være snill? Gjerne opplys meg.

Et annet aspekter er at det som er gratis blir ikke verdsatt. så hvorfor skal jeg bruke min verdifulle tid på noen som skal overbevise seg selv om at det jeg kan er humbukk? Er ikke akkurat slik at slike mennesker gir meg gratis reklame etterpå.

Husker ene gangen fikk jeg en ateist inn til meg, han ristet noe veldig på begge armene når han skulle konsentrere seg! Ristingen ble borte under timen med meg og han var overlykkelig! Han trodde ikke noe på at jeg skulle kunne hjelpe han med problemet i utgangspunktet.
Året gikk og jeg fikk så høre at i ettertid ble jeg omtalt på en mindre pen måte, ikke med navn, og han mente til og med på at det var han selv som hadde fikset armene - fordi han hadde tenkt at de skulle bli bedre.
Så det var min takk for bruk av min tid. Betales det så blir tjenesten verdsatt mer i ettertid.

Anonymkode: 0f2fa...781

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...