Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ii Eføy
Skrevet

Jeg har de siste årene brukt ansiktskrem fra Vichy. Har byttet mellom Thermal S1 og S2, etter hvilken tid på året det er. De kremene har jeg vært veldig fornøyd med.

Problemet er at jeg nå sliter med å finne thermal S1 (og2) på apotekene. Har ikke spurt i de apotekene jeg har vært i (noe jeg selvfølgelig burde gjort), men jeg kan altså ikke finne Thermal-typen.

Uansett lurer jeg på om dere vil gi meg noen tips om andre ansiktskremer jeg kan forsøke? Den bør ikke koste mer enn 160-170 kr.

Jeg har normal/litt tørr hud.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Vichy har oppdatert Thermal S-serien til Thermal Fix. Kremene ellers er bortimot identiske, og prisen er den samme også. Sambo bruker Thermal Fix2 og er fornøyd.

Gjest ii Eføy
Skrevet

Hm, da er det jo ikke noe rart at jeg ikke har funnet den! Så den samboeren din bruker, tilsvarer thermal S2 da?

Gjest Gjesta
Skrevet
Hm' date=' da er det jo ikke noe rart at jeg ikke har funnet den! Så den samboeren din bruker, tilsvarer thermal S2 da?[/quote']

Sånn som jeg ser det, tilsvarer den S2. Thermal Fix finnes i to styrker Fix1 og Fix2. Fix2 er litt tykk i konsistensen, men sklir rett inn, og han blir ikke fet eller blank etterpå. Han har sensitiv hud, og ingen problemer med denne.

Skrevet

Hvorfor går dere på apoteket og ikke i hudpleiesalonger og kjøper kremer, dere som handler på apoteket?

Gjest Gjesta
Skrevet

Det handler vel om å finne noe man er fornøyd med til en pris man liker....

(selv bruker jeg Dermalogica, og har knapt brukt noe annet de siste årene, men hvis jeg skal spare, kjøper jeg heller på apotek enn hos H&M&co.)

Skrevet
Hvorfor går dere på apoteket og ikke i hudpleiesalonger og kjøper kremer, dere som handler på apoteket?

Apoteket har mange gode hudpleieprodukter. Vichy selges vel bare der.

Hilsen Trille

Skrevet

Hvorfor skal man ikke handle på apoteket? De har mange gode hudpleieprodukter og hvorfor betale trippel pris i hudpleiesalong når man finner noe man liker på apotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...