AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Dem som vinner her er Østeuropeerne. Hvorfor kan ikke dere norske menn bli litt mere matcho? Synes dere norske menn er veldig lukket og viser ikke følelser , i tillegg veldig feminine av dere, gjerrige osv. Er selv sammen med en fra Øst-Europa , aldri vært sammen med en nordmann kun datet. Den ene nordmannen ba meg om å vippse han tilbake penger etter han betalte en iskaffe til 35 kr.. hva er galt med norske menn? Aldri hatt sansen for dem.. Øst europeerne er mye mer matcho , åpne og spandable. Anonymkode: bbbbd...acb 11
Jr.Garcon Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dem som vinner her er Østeuropeerne. Hvorfor kan ikke dere norske menn bli litt mere matcho? Synes dere norske menn er veldig lukket og viser ikke følelser , i tillegg veldig feminine av dere, gjerrige osv. Er selv sammen med en fra Øst-Europa , aldri vært sammen med en nordmann kun datet. Den ene nordmannen ba meg om å vippse han tilbake penger etter han betalte en iskaffe til 35 kr.. hva er galt med norske menn? Aldri hatt sansen for dem.. Øst europeerne er mye mer matcho , åpne og spandable. Anonymkode: bbbbd...acb Flott, da holder du deg til de 👍 16
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Kanskje noe av feilen ligger hos deg også? De fleste østeuropere jeg har vært borti er oversensitive for kritikk, aggressive/sinte og juger konsekvent.. Synes også du motsier deg selv litt, vi er lukket og viser ikke følelser, samtidig er vi feminine og ikke macho? Kan jo også være at du ikke var så sjarmerende siden denne daten din ville ha tilbake 35 kroner for iskaffen sin. Anonymkode: 39c29...952 24
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 Morsomt at du skriver det, for hadde nettopp en diskusjon angående norske vs østeuropeiske menn med ukrainsk, polsk og russisk dame. De ga temmelig klart utrykk for at norske menn slår "egne" menn i nærmest alt. Spesielt sex (om man liker at det varer i mer enn 2-3 minutter, og det gjør de fleste kvinner), samt likeverd og likestilling. Østeuropeiske menn tar det etter deres mening som selvfølgelig at kvinner lager mat, steller hus og tar seg av barn. Renslighet og svettelukt ble også nevnt. Jaja, jeg har ikke egen erfaring, men disse tre østeuropeiske kvinner var nærmest nådeløse mot sine landsmenn, og helt klare på at norske menn er å foretrekke. Uansett, jeg regner igrunnen med på at østeuropeiske menn kommer i variasjoner også. Som de norske. Anonymkode: 60a88...690 24
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 Du høres ikke så veldig hyggelig ut, så han feminine nordmannen unnet deg kanskje ikke iskaffe’n. Anonymkode: 44833...0fc 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 Øst-Europeisk ? Hva vil det si, ukrainisk? Anonymkode: ad11b...c71
Kågebruker Skrevet 6. mars 2020 #8 Skrevet 6. mars 2020 Du liker menn som bruker bol og drikker vodka? 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #9 Skrevet 6. mars 2020 Helt enig i at øst-europeiske menn er mer «macho» hvis man kan bruke det ordet i disse dager. Vil si dette følger av tradisjon. Nordmenn er de siste årene vant til likestilling, dvs at regningen ute på date skal oftest også splittes. Utrolig smålig av daten din å kreve tilbake 35kr.. Dette hadde du nok aldri opplevd med en øst europeisk mann, uansett om det var hans siste 35kr i lomma. Det kan jeg omtrent garantere. Kilde: er fra øst europa selv. Når det er sagt ville jeg foretrukket norske menn selv. Føler de har et mer rettferdig kvinnesyn og er mer «moderne» og siviliserte. Anonymkode: f8327...ae6 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #10 Skrevet 6. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres ikke så veldig hyggelig ut, så han feminine nordmannen unnet deg kanskje ikke iskaffe’n. Anonymkode: 44833...0fc Utrolig tåpelig gjort av han uansett. Anonymkode: f8327...ae6 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #12 Skrevet 6. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig i at øst-europeiske menn er mer «macho» hvis man kan bruke det ordet i disse dager. Vil si dette følger av tradisjon. Nordmenn er de siste årene vant til likestilling, dvs at regningen ute på date skal oftest også splittes. Utrolig smålig av daten din å kreve tilbake 35kr.. Dette hadde du nok aldri opplevd med en øst europeisk mann, uansett om det var hans siste 35kr i lomma. Det kan jeg omtrent garantere. Kilde: er fra øst europa selv. Når det er sagt ville jeg foretrukket norske menn selv. Føler de har et mer rettferdig kvinnesyn og er mer «moderne» og siviliserte. Anonymkode: f8327...ae6 Det er vel lett å bare se det fra en side.. Å slå koner er ihvertfall ikke lov i Norge, i et annet land derimot.. Anonymkode: ad11b...c71 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #13 Skrevet 6. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel lett å bare se det fra en side.. Å slå koner er ihvertfall ikke lov i Norge, i et annet land derimot.. Anonymkode: ad11b...c71 «Å slå koner», det er ikke lov å slå noen som helst i utgangspunktet. Voldelige ektefeller finnes i alle land og kulturer, kan ikke si at det er mer utbredt i Øst-Europa. Det blir ren tipping. Anonymkode: f8327...ae6 1
petterm Skrevet 6. mars 2020 #14 Skrevet 6. mars 2020 Sikkert mange fine mannfolk i feks Russland: https://www.aftenposten.no/verden/i/9wKmq/ikke-lenger-straffbart-aa-slaa-kone-og-barn-i-russland https://www.aftenposten.no/verden/i/5qylW/hun-er-russlands-miss-positiv-svetlana-proevde-forgjeves-aa-advare-mot-katastrofen-som-hittil-har-drept-220000-unge-russere 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #15 Skrevet 6. mars 2020 Akkurat nå, petterm skrev: Sikkert mange fine mannfolk i feks Russland: https://www.aftenposten.no/verden/i/9wKmq/ikke-lenger-straffbart-aa-slaa-kone-og-barn-i-russland https://www.aftenposten.no/verden/i/5qylW/hun-er-russlands-miss-positiv-svetlana-proevde-forgjeves-aa-advare-mot-katastrofen-som-hittil-har-drept-220000-unge-russere Dette jeg hintet til i innlegget mitt, at det er ''lov'' i noen land.. hvis det er det folk ønsker, eh nei takk. Anonymkode: ad11b...c71 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #16 Skrevet 6. mars 2020 Er selv gift med en øst europeer. De er vel like forskjellige der nede, som her oppe. Ikke alle er åpne, macho og spandable kun fordi de kommer fra øst Europa. (hvem vil ha en macho mann egentlig??) Det er mer ulemper enn fordeler egentlig. Syntes du skal gifte deg ts, og så får dere ett par unger så kan du komme tilbake og oppdatere oss 🤣 Anonymkode: 24a54...abc 6
Gjest Rosebukett Skrevet 6. mars 2020 #17 Skrevet 6. mars 2020 (endret) Synst det blir feil å mene noe basert på 2(?) menn. Russiske menn er feks "kjent" for mye drikking og vold mot partner, men det betyr ikke at alle er sånn. Man kan jo treffe en fantastisk mann fra Russland også, det er jo en del menn der å velge mellom... Endret 6. mars 2020 av Rosebukett
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #18 Skrevet 6. mars 2020 Haha vist du syntes det var ille at du måtte vippse tilbake penger ts, så burde du vende deg til og betale for øst europeeren din. Dem eier jo ikke nåla i veggen. 😂 Anonymkode: d4eba...d88
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #19 Skrevet 6. mars 2020 Det er ikke lov å slå ektefellen, men det er lav strafferamme for den type lovbrudd i Russland. Øst-Europa består av mange flere land enn Russland, og å generalisere alle menn fra disse landene ut fra Putin sin lovgivning (som foressten er diktator) blir helt feil. Anonymkode: f8327...ae6 2
youcancallmejune Skrevet 6. mars 2020 #20 Skrevet 6. mars 2020 Jeg velger helt klart norske over østeuropeiske. De er sjelden aggressive, mannssjåvinistiske, rasistiske patriarker som har all makt i forholdet og hjemmet. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå