AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Del Skrevet 6. mars 2020 Bananene blir så fort brune når de ligger på kjøkkenbenken! Kjøper jeg en klase grønne bananer så er de fullmodnet dagen etter, og brune dagen etter der igjen. Anonymkode: 126d7...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Del Skrevet 6. mars 2020 Derfor kjøper jeg max 3 bananer om gangen. Men likevel blir det svinn. Lurer på hvilken temperatur de oppbevarer bananer i butikken om natta? Anonymkode: 7778c...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Del Skrevet 6. mars 2020 Kjøper bare 2-3 om gangen, grønne. Blir ikke svinn da. Anonymkode: e21bd...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Del Skrevet 6. mars 2020 Grønne bananer blir absolutt ikke fullmodne på ett døgn. Her er modne bananer: Anonymkode: a6e2f...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Del Skrevet 6. mars 2020 Har du dem liggende sammen med epler? Eple utskiller stoff som gjør at banan modnes fortere. Jeg har dem på benken. Har aldri problem meg å ha dem liggende flere dager (har aldri telt hvor mange, kanskje en uke) før de her helt brune. Anonymkode: 23cc2...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Del Skrevet 6. mars 2020 Enig med eplene. Ellers jeg har de sikkert 5-6 dager på benken uten at de blir brune. Og jeg kjøper ikke grønne bananer men modne. Er det varmt hos deg ? Sol ? Eller ligger de med eplene ? Anonymkode: fc35f...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Del Skrevet 6. mars 2020 Bananer er ikke modne før de har små brune prikker, og de du ikke rekker å spise fryser du og bruker i smoothies. https://spoonuniversity.com/how-to/this-is-how-to-tell-if-your-banana-is-ripe-enough Anonymkode: a6e2f...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 6. mars 2020 #8 Del Skrevet 6. mars 2020 Kameraten min henger de på kjøkkenskapet så de henger istede for å ligge. Han mener det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #9 Del Skrevet 6. mars 2020 Hver gang jeg ser denne tråden leser jeg "hvordan oppbevare barnet"... Anonymkode: a6e2f...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå