AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Har sett x antall episoder for lenge siden - kanskje over 1 år siden, går inn å sjekker i tilfelle det har kommet ny sesong, å da er alle episodene i sesong 1 ev mer, som jeg vet jeg har sett, merket som jeg aldri har sett en eneste episode! Jeg blir så irritert, for jeg kan ikke huske på alle seriene jeg har sett, hvor langt jeg har kommet, og da blir det et tiltak å kikke 3 min på hver episode i en sesong for å se om jeg har sett episoden før! Så da blir det ofte at jeg ikke gidder. Skikkelig irriterende! Andre som opplever dette? Anonymkode: 7116e...10e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Bruk Sidereel eller en annen app til å tracke seriene du ser på. Anonymkode: 7e2ef...ed5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Har ikke hatt det problemet på HBO, men noen hacket netflixen vår og slettet alle profilene og da ble all dataen min slettet, så fikk mye anbefalinger om filmer og serier jeg allerede hadde sett, som var litt irriterende. Men jeg bruker trakt.tv på å tracke alle serier(og filmer) jeg har sett, så du kan kanskje vurdere det hvis det skjer ofte på HBO? Anonymkode: 37067...0aa
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Kan jeg bruke slika apper dere nevner når jeg kun ser HBO / Netflix på tv. Har smarttv men .. ja? TS Anonymkode: 7116e...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå