Gå til innhold

Kan jeg få hjelp fra noen i området Sandefjord? ❤️

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bodde der en liten stund når jeg var 18 år. 

Nå er jeg blitt voksen å fått 3 barn, men drømmer meg alltid tilbake dit. 

Hvor er den mest barnevennlige plassen i Sandefjord, nært fotball hall, lekeplasser å ikke alt for landlig. Med et godt nabolag?

Vanskelig å se på hus der nede, når jeg ikke vet hva plassene heter. 

Gjerne fortell det dere vet om Sandefjord om både dårlige ting å gode ting😊👍

Å fine plasser 😊

Anonymkode: 08577...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i Krokemoa/Bugården - området og syntes det er et fint sted å bo med barn. Kort vei til sentrum, skoler på alle trinn og det aller meste av fritidsaktiviteter. Ellers spørs det jo hva slags sted man ønsker å bo. Vil du bo nærmere kysten så er jo Granholmen / Store Bergan også en fin del av byen. 

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Elliott skrev:

Vi bor i Krokemoa/Bugården - området og syntes det er et fint sted å bo med barn. Kort vei til sentrum, skoler på alle trinn og det aller meste av fritidsaktiviteter. Ellers spørs det jo hva slags sted man ønsker å bo. Vil du bo nærmere kysten så er jo Granholmen / Store Bergan også en fin del av byen. 

Tusen takk for svar 😊 skal prøve å se på det området 😊👍 håper flere vil svare

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor på Haukerød/Lasken-området, det er veldig barnevennlig.

Store Bergan (som blir foreslått) er sinnsykt dyrt, bare så du er klar over det. 

Anonymkode: 26eb1...8ae

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor på Haukerød/Lasken-området, det er veldig barnevennlig.

Store Bergan (som blir foreslått) er sinnsykt dyrt, bare så du er klar over det. 

Tusen takk for svar 😊 hvor langt er det fra byen? Er der fotball lag der? 😊

Ja vi er ikke rik, så kan ikke være alt for dyrt 😊

AnonymBruker
Skrevet
På 6.3.2020 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Bodde der en liten stund når jeg var 18 år. 

Nå er jeg blitt voksen å fått 3 barn, men drømmer meg alltid tilbake dit. 

Hvor er den mest barnevennlige plassen i Sandefjord, nært fotball hall, lekeplasser å ikke alt for landlig. Med et godt nabolag?

Vanskelig å se på hus der nede, når jeg ikke vet hva plassene heter. 

Gjerne fortell det dere vet om Sandefjord om både dårlige ting å gode ting😊👍

Å fine plasser 😊

Det er mange barnevennlig steder her 

Anonymkode: b6cab...009

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar 😊 hvor langt er det fra byen? Er der fotball lag der? 😊

Ja vi er ikke rik, så kan ikke være alt for dyrt 😊

Det ligger rundt 3 km nord for sentrum. Fotballag er det her (selv om det kanskje er håndball de er mest kjent for): IL Runar https://www.ilrunar.no/ 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger rundt 3 km nord for sentrum. Fotballag er det her (selv om det kanskje er håndball de er mest kjent for): IL Runar https://www.ilrunar.no/ 

Okei flott. Det viktigste for oss er at det er en god barneskole og god barnehage. Pluss at det må være fotball lag 8åringen kan begynne på.  Det må være veldig barnevennlig og unger i gangavstand så det er lett for ungene å komme seg ut 😊 

Hvordan er skolene der? 

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor også på krokemoa/bugården. Veldig sentralt. Kort vei til barneskole, ungdomskole og videregående. Fint område for barn å leke ute. Bor mange barn her. Kort vei til bugårdsparken. Så har du Pindsle område like i nærheten med mangfold av butikker. Kort vei til E-18 og ut av byen hvis man skal pendle nordover eller sørover. Vi synes igrunn vi har det meste her. 

Anonymkode: 458d5...549

AnonymBruker
Skrevet

Bugården👌🏻 vi bor her med en skolestarter og det er helt fantastisk😄

Anonymkode: 352c3...b11

Skrevet

Vi bor også på Krokemoa/Bugården. Elsker området! Nærme barnehage, barneskole, ungdomsskole og videregående. Busser som går hver halvtime, matbutikker osv ikke langt unna og det finnes også en drøss av fritidsaktiviteter som barna selv kan gå/sykle til. Mange unger i nabolaget også, så jeg kan bare sende 7-åringen ut til kamerater. Kommer aldri til å flytte herifra så lenge jeg har barn 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor også på krokemoa/bugården. Veldig sentralt. Kort vei til barneskole, ungdomskole og videregående. Fint område for barn å leke ute. Bor mange barn her. Kort vei til bugårdsparken. Så har du Pindsle område like i nærheten med mangfold av butikker. Kort vei til E-18 og ut av byen hvis man skal pendle nordover eller sørover. Vi synes igrunn vi har det meste her. 

Anonymkode: 458d5...549

Takk for svar 😀 høres fantastisk ut

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Smacky87 skrev:

Vi bor også på Krokemoa/Bugården. Elsker området! Nærme barnehage, barneskole, ungdomsskole og videregående. Busser som går hver halvtime, matbutikker osv ikke langt unna og det finnes også en drøss av fritidsaktiviteter som barna selv kan gå/sykle til. Mange unger i nabolaget også, så jeg kan bare sende 7-åringen ut til kamerater. Kommer aldri til å flytte herifra så lenge jeg har barn 😊

Takk for svar. Høres så bra ut 😀😀 vet du om det er noe fotball binge? Lekeplasser i området? Skal sjekke på finn på boliger nå 😊👍❤️ siden mange av dere trives

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Høres så bra ut 😀😀 vet du om det er noe fotball binge? Lekeplasser i området? Skal sjekke på finn på boliger nå 😊👍❤️ siden mange av dere trives

Flere lekeplasser mellom alle rekkene med rekkehus, lekeplass på Krokemoa skole som vi bruker ofte. Stor fotballbinge ved Bugårdsdammen, lekeland, bowling, minigolf. Er to enderekkehus her til salgs nå☺️

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flere lekeplasser mellom alle rekkene med rekkehus, lekeplass på Krokemoa skole som vi bruker ofte. Stor fotballbinge ved Bugårdsdammen, lekeland, bowling, minigolf. Er to enderekkehus her til salgs nå☺️

Ja satt nettopp å leste om stedet å så at det tillome var skøytebane 😍 men kan du fortelle litt om været? Hvor lenge varer vinteren? Blir det mye snø? Er det noe ski aktivitet der?  I Tromsø har vi for eksempel onsdags renn 😊 men i Tromsø har vi veeeeeldig lang å tung vinter med mørketid 😋

Ja har nettopp sett på de rekkehusene 😊👍

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja satt nettopp å leste om stedet å så at det tillome var skøytebane 😍 men kan du fortelle litt om været? Hvor lenge varer vinteren? Blir det mye snø? Er det noe ski aktivitet der?  I Tromsø har vi for eksempel onsdags renn 😊 men i Tromsø har vi veeeeeldig lang å tung vinter med mørketid 😋

Ja har nettopp sett på de rekkehusene 😊👍

Ja, og skøytebane inne og svømmehall i gåavstand😊 Er vel noe skiaktiviteter, men det har jeg ikke helt kontroll på.

Vinteren er litt opp og ned. Denne sesongen har vi såvidt hatt snø, og andre vintre er sesongen veldig lang, med veldig mye snø. 🙈 Er relativt mildt her, siden vi er rett ved sjøen og blir litt ekstra svalt varme sommerdager☺️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...