Gå til innhold

Hva legger du mest vekt på ved kjøp av ny mobil?

Hva legger du mest vekt på ved kjøp av ny mobil?  

1. 1. Hva legger du mest vekt på ved kjøp av ny mobil?

• Utseende/Design
      5
    • Mange tekniske finesser
      3
    • At den er enkel i bruk
      2
    • Pris
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

de to nederste, for bryr meg katten om hvordan den ser ut. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

At jeg skjønner noe av den så ikke hjernen kortslutter helt.

Skrevet

ingen av de nevnte over, for meg er det viktigst at den er praktisk og tåler litt.

har idag nokia 5100, den er ikke liten og fancy, den har ikke verken kamera eller andre sånne typer finesser og jeg kunne fått tak i billigere telefon, men den tåler at jeg mister den i bakken, setter meg på den, vann og støv og sand og søl.

den viser temperatur og den har lommelykt i toppen (og andre finesser, men bruker ikke særlig av det andre) i tillegg til at den er vanlig enkel.

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg legger mye vekt på design selv, at den ser lekker ut. Men jeg har også en del tekniske finesser som jeg er avhengig av, som en god dagbok, huskelapper og et godt system for oppbevaring av adresser og lignende for kontakter.

Skrevet

Sier tekniske finesser, jeg, ettersom jeg er en nerd.

Skrevet

Pris og enkel i bruk teller mest, utseendet teller også en del (jeg kjøper ikke en mobil jeg synes ser grusom ut, selv om den er perfekt på alle andre måter) og den må ha en del tekniske finesser som jeg trenger.

Skrevet

I første omgang legger jeg vekt på tester o.l. jeg sjekker på nett først. Tenker også på design, men mitt yndlingsmerke er flinke der så det er ikke noe problem :)

Gjest kenneth
Skrevet

At den kan brukes til å ringe med, samt sende sms...

Storlek: moderat

Liker Sony Ericsson T68i (som jeg har).

Den bør ikke ha kamera. Ei heller et sånn dustelokk som man må vippe opp for å bruke den.

Skrevet
Den bør ikke ha kamera. Ei heller et sånn dustelokk som man må vippe opp for å bruke den.

Men det er jo bare genialt for sånne som meg :ler:

(les: sånne som glemmer tastelåsen til stadighet)

Skrevet
ingen av de nevnte over, for meg er det viktigst at den er praktisk og tåler litt.

har idag nokia 5100, den er ikke liten og fancy, den har ikke verken kamera eller andre sånne typer finesser og jeg kunne fått tak i billigere telefon, men den tåler at jeg mister den i bakken, setter meg på den, vann og støv og sand og søl.

den viser temperatur og den har lommelykt i toppen (og andre finesser, men bruker ikke særlig av det andre) i tillegg til at den er vanlig enkel.

:Nikke:

Har samme mobil og er klumsete av meg så jeg har mistet den en hel del ganger og den er like fin som alltid. Er kjempefornøyd!

Skrevet

1. At den er robust.

2. At den har de tekniske finessene som jeg faktisk trenger, og ikke alt for mye til at man kun har bruk for noen av dem.

3. Prisen skal "passe" til verdien på den. Jeg kan måle med øyne ca. hvor mye en gjenstand er verdt :sjarmor::tunge1:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Det viktigste er at det er god lyd når man snakker i den. Enkelte Nokia-modeller suger sånn sett. Ellers må jeg kunne sende/motta sms og prisen må være grei. Jeg har ikke bruk for kamera++ og annet dill dall. Mobilen brukes til å snakke i og sende sms og det er det :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...