miss77 Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Noen som har gode tips om sommerlektyre og da fortrinnsvis krim? Er ferdig med Mankells serie om Kurt Wallander, Liza Marklunds bøker om Annika Bengtson, Dan Browns Engler og demoner og Da Vinci koden, Jo Nesbø, Unni Lindell, Karin Fossums og John Grishams krimbøker +++ Skulle vel si litt om hva slags bøker jeg liker når jeg ligger på stranda...
Dru Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 Donna Tartt - Den hemmelige historien. Den faller vel inn under krim-sjangeren. Helt genial bok.
flowerpower Skrevet 12. juni 2005 #4 Skrevet 12. juni 2005 Kan anbefale Elisabeth George (krim) eller Carl Hiaasen(burlesk krim) eller Sarah Paretsky(krim). Alle sammen passer godt på stranda
Hilde Skrevet 12. juni 2005 #5 Skrevet 12. juni 2005 Carl Hiaasen kan jeg også anbefale! Det er sjeldent jeg ler av mordforsøk, for å si det sånn..
Cr@sh Skrevet 12. juni 2005 #6 Skrevet 12. juni 2005 Ser du liker Jo Nesbø... Da liker du nok Håkan Nesser også. Bøkene hans kan absolutt anbefales!!!
*Emma* Skrevet 12. juni 2005 #7 Skrevet 12. juni 2005 Hvis du liker noe annet enn krim også vil jeg anbefale bøkene til Marian Keyes. (Det er litt sånn Bridget Jones stil..veldig lettlest og koselig om sommeren.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå