Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noen tips til hva som er smart å si, for å vise at jeg er relasjonsskapende.

Syns dette er litt vanskelig :)

Jeg har jobbet med salg hele livet, så er vant med å prate med mennesker, men vil gjerne komme på noe å si utover dette :)

Anonymkode: c96cd...b05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Relasjonsskapende tenker er at du husker hvem folk er og hva de jobber med/hvor de jobber, at du har en trivelig tone og fremstår som imøtekommende. En person folk liker . 

Jeg anser meg selv sånn, prøver å være behagelig, lytte og ikke avbryte, ta godt vare på samarbeidspartnere.

Å være flink med mennesker er det mange som ikke er. Jeg tror en del av det vil skinne igjennom på et intervju. Vær deg selv, vær blid og ha noen gode spørsmål på lager, så kommer du langt.

Anonymkode: 48f48...a71

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Relasjonsskapende tenker er at du husker hvem folk er og hva de jobber med/hvor de jobber, at du har en trivelig tone og fremstår som imøtekommende. En person folk liker . 

Jeg anser meg selv sånn, prøver å være behagelig, lytte og ikke avbryte, ta godt vare på samarbeidspartnere.

Å være flink med mennesker er det mange som ikke er. Jeg tror en del av det vil skinne igjennom på et intervju. Vær deg selv, vær blid og ha noen gode spørsmål på lager, så kommer du langt.

Anonymkode: 48f48...a71

Sånn føler jeg også at jeg er 😊 men er bare ikke så flink til å få frem det hos en som skal intervjue meg 🙈

Anonymkode: c96cd...b05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...