AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 For et par dager siden så jeg en fyr på Instagram. En jeg følger (som jeg ikke kjenner) hadde vært på tur med denne mannen og postet noen bilder der han var på et av dem. Jeg syntes han så fin ut, så jeg begynte å følge han. Han fulgte meg tilbake et par timer senere. Vi har begge åpne profiler, og deler noe av samme interesse. Og har kun den ene felles vennen, som jeg da ikke kjenner. Nå er jeg litt usikker på om jeg skal sende han melding «ut av det blå» eller vente til han poster story som jeg kan kommentere f.eks? Han har ikke lagt ut mange bilder, men jeg vet ikke hvor aktiv han er på å legge ut storys, da jeg kun har fulgt han et par dager. Ut i fra noen kommentarer han har fått på bildene av kamerater skjønner jeg at han er singel, og jeg tror faktisk at jeg så han på tinder en gang, i den grad jeg gjenkjenner han. Ble litt fjortis her, men jeg er faktisk 30 år. Og litt utålmodig. Synes det hadde vært best å kontakte han litt mer casual via f.eks story, enn å sende melding som er litt stalker?:/ Anonymkode: c16d1...9a6
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Hadde lett sendt en melding Den som intet våger, intet vinner.
Hr. Aktiv Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Hvorfor ikke bare sende ei melding? Jeg hadde gjort det. Enkel og grei melding som ikke er klipp og lim. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Ja den som intet våger intet vinner. Unntatt kanskje litt knekt selvtillit😅 Men skummelt likevel. Jeg er ikke en tøff person i det hele tatt, jeg er hun stille rolige jenta. Men hva skriver man i en slik melding da? TS Anonymkode: c16d1...9a6 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 Kjør på! Menn blir ikke like irriterte som oss kvinnfolk av ubudne meldinger. Om han ikke svarer eller avviser, så vil de kjipe følelsene gå over veldig fort. Av de 10 jeg har sendt random meldinger til gjennom årene, er det bare 2 som ikke har svart🙂 Anonymkode: b022d...2c1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 Herreguuud jeg sendte melding! Dritskummelt😬 Anonymkode: c16d1...9a6 12
trinvill Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 Ååå så tøft gjort! hva skrev du da? Jeg trenger tips😆 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #8 Skrevet 6. mars 2020 Fikk svar nå! Tør ikke åpne meldingen enda, så ser bare de første ordene. Så jeg vet ikke om det er et avslag eller ikke😆 Anonymkode: c16d1...9a6 2
Fiskegrateng Skrevet 6. mars 2020 #9 Skrevet 6. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk svar nå! Tør ikke åpne meldingen enda, så ser bare de første ordene. Så jeg vet ikke om det er et avslag eller ikke😆 Anonymkode: c16d1...9a6 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #10 Skrevet 6. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk svar nå! Tør ikke åpne meldingen enda, så ser bare de første ordene. Så jeg vet ikke om det er et avslag eller ikke😆 Anonymkode: c16d1...9a6 😱 hva skrev du først da?? og hva ble svaret? Anonymkode: e3184...30b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #11 Skrevet 6. mars 2020 Litt flaut å si hva jeg skrev, så ikke gjør narr😅 Skrev (ikke ordrett) at jeg hadde kommet over profilen hans og ville bare si hei. Kommenterte det siste bildet hans, og ønsket han en fin helg. Har ikke turt å åpne meldingen fra han enda. Anonymkode: c16d1...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #12 Skrevet 6. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt flaut å si hva jeg skrev, så ikke gjør narr😅 Skrev (ikke ordrett) at jeg hadde kommet over profilen hans og ville bare si hei. Kommenterte det siste bildet hans, og ønsket han en fin helg. Har ikke turt å åpne meldingen fra han enda. Anonymkode: c16d1...9a6 Hallo, du må jo holde oss oppdatert 😂 Anonymkode: 103a6...4b9 4
trinvill Skrevet 6. mars 2020 #13 Skrevet 6. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt flaut å si hva jeg skrev, så ikke gjør narr😅 Skrev (ikke ordrett) at jeg hadde kommet over profilen hans og ville bare si hei. Kommenterte det siste bildet hans, og ønsket han en fin helg. Har ikke turt å åpne meldingen fra han enda. Anonymkode: c16d1...9a6 Det er ikke flaut i det hele tatt! Jeg syns bare det er så tøft gjort, og kunne helt seriøst tenkt meg å gjøre det samme. Men jeg tør jo ikke🙈 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #14 Skrevet 6. mars 2020 Akkurat nå, trinvill skrev: Det er ikke flaut i det hele tatt! Jeg syns bare det er så tøft gjort, og kunne helt seriøst tenkt meg å gjøre det samme. Men jeg tør jo ikke🙈 Jeg tør jo ikke sånne ting i det hele tatt selv! Men fikk plutselig ånden over meg. Nå vet jeg som sagt ikke hva han har svart, så jeg vet ikke hvordan det gikk😂 Håper du tør også🙏 Anonymkode: c16d1...9a6 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #15 Skrevet 6. mars 2020 Se hva han har skrevet daaa!!! Anonymkode: 7482e...3b5 4
trinvill Skrevet 6. mars 2020 #17 Skrevet 6. mars 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tør jo ikke sånne ting i det hele tatt selv! Men fikk plutselig ånden over meg. Nå vet jeg som sagt ikke hva han har svart, så jeg vet ikke hvordan det gikk😂 Håper du tør også🙏 Anonymkode: c16d1...9a6 Å herregud! Vi er like spent som deg! Sjekk da!!🤣🙌🏻👏🏻👊🏻🤞🏻 2
Fjellgeita27 Skrevet 7. mars 2020 #18 Skrevet 7. mars 2020 6 timer siden, Dævendøtte skrev: Hadde lett sendt en melding Den som intet våger, intet vinner. Enig! 👆🏼 1
Scoops Skrevet 7. mars 2020 #19 Skrevet 7. mars 2020 Så bra du skrev og nå er jeg og veldig nysgjerrig på svaret 🙂🙂
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #20 Skrevet 7. mars 2020 Vet ikke om jeg ble avvist eller ikke🤔 Han ønsket meg en god helg også, og at han hadde tenkt seg på hytta men hadde blitt syk. Anonymkode: c16d1...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå