Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøre en del bil i sommer. På ferie. Har noen tips om hvilke sanger jeg bør putte i spilleren? Har kommet fram til "Drink to moving on" med Grand National som første sang.

Som bilsjåfør kjører jeg i fartsgrensen, liker ikke stress og gærne forbikjøringer. :digge:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

huhu kaizers er rar men gøy bilmusikk!

Skrevet

I am the one and only, med Chesney Hawkes (tror jeg).

Gjest Gjesta
Skrevet

Starship - Nothing`s gonna stop us now.

The Cars - Drive.

Lynyrd Skynyrd - Sweet home Alabama.

Rickie Lee Jones - Chucke`s in love.

America - A horse with no name.

(Plukket ut fra CD`en "LA Freeway".)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Vamp er super kjøremusikk.

Gjest LoisLane
Skrevet

Når jeg kjører blir jeg fjortis igjen. Liker da fjortismusikk fra åttitallet, men dagens listetopper går også fint.

Gjest kenneth
Skrevet
Jeg skal kjøre en del bil i sommer. På ferie. Har noen tips om hvilke sanger jeg bør putte i spilleren? Har kommet fram til "Drink to moving on" med Grand National som første sang.

Som bilsjåfør kjører jeg i fartsgrensen, liker ikke stress og gærne forbikjøringer. :digge:

Jeg gir meg ende over... Finnes det musikk som egner seg bedre til bilkjøring? Makan til sludder, pølsevev, viss og vass. Liker du å høre på Rammstein hjemme, så liker du å høre på Rammstein i bilen. Avskyr du Jorun Stiansen hjemme, gjør du det også i bilen. (Og selvsagt gjør du det).

Det er bra du nevner at kjøringen skjer i ferieøyemed. Jeg var på nippet til å anbefale musikk som passer best til kjøring til og fra jobb...

Folk er rare.

Gjest Seleena
Skrevet

Girls just wanna have fun

Wanna dance with somebody

Theme Baywatch

Haven is a place on earth

----

DeLillos

Postgirobygget

Vamp

Bjørn Eidsvåg

----

Country

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...