Sarke Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Jeg skal kjøre en del bil i sommer. På ferie. Har noen tips om hvilke sanger jeg bør putte i spilleren? Har kommet fram til "Drink to moving on" med Grand National som første sang. Som bilsjåfør kjører jeg i fartsgrensen, liker ikke stress og gærne forbikjøringer.
Arkana Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 I am the one and only, med Chesney Hawkes (tror jeg).
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2005 #5 Skrevet 12. juni 2005 Starship - Nothing`s gonna stop us now. The Cars - Drive. Lynyrd Skynyrd - Sweet home Alabama. Rickie Lee Jones - Chucke`s in love. America - A horse with no name. (Plukket ut fra CD`en "LA Freeway".)
Gjest LoisLane Skrevet 12. juni 2005 #7 Skrevet 12. juni 2005 Når jeg kjører blir jeg fjortis igjen. Liker da fjortismusikk fra åttitallet, men dagens listetopper går også fint.
Gjest kenneth Skrevet 12. juni 2005 #8 Skrevet 12. juni 2005 Jeg skal kjøre en del bil i sommer. På ferie. Har noen tips om hvilke sanger jeg bør putte i spilleren? Har kommet fram til "Drink to moving on" med Grand National som første sang. Som bilsjåfør kjører jeg i fartsgrensen, liker ikke stress og gærne forbikjøringer. Jeg gir meg ende over... Finnes det musikk som egner seg bedre til bilkjøring? Makan til sludder, pølsevev, viss og vass. Liker du å høre på Rammstein hjemme, så liker du å høre på Rammstein i bilen. Avskyr du Jorun Stiansen hjemme, gjør du det også i bilen. (Og selvsagt gjør du det). Det er bra du nevner at kjøringen skjer i ferieøyemed. Jeg var på nippet til å anbefale musikk som passer best til kjøring til og fra jobb... Folk er rare.
Gjest Seleena Skrevet 12. juni 2005 #9 Skrevet 12. juni 2005 Girls just wanna have fun Wanna dance with somebody Theme Baywatch Haven is a place on earth ---- DeLillos Postgirobygget Vamp Bjørn Eidsvåg ---- Country
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå