Gå til innhold

Tights.no

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har bestilt flere ganger, sist nå i helgen, og pakken kom etter to dager. Jeg er veldig fornøyd, aldri hatt noen problemer med noe.

Anonymkode: c5d89...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har også bestilt derfra mange ganger og er superfornøyd. Raskeste jeg har fått varen var vel sånn 15 timer etter at jeg hadde bestilt, men som regel tar det mellom 1-3 dager (er det supersalg kan det ta opptil 1,5 uker). 

Kundeservien er noe av det beste jeg har vært borti. I forbindelse med black friday i fjor trengte jeg f.eks. at varene kom innen 5 dager fordi jeg skulle reise. Jeg sendte mail til kundeservice og lurte på om de kunne fremskynde prosessen med levering litt og det kunne de! Jeg har også opplevd å bestille for store størrelser når det er salg, fått de returnert kostnadsfritt, og byttet i en mindre størrelse til nøyaktig samme salgspris selv om salget var avsluttet. 

Tights.no er litt som zalando, dvs. de selger mange ulike merkevarer. Noen merkevarer er gode mens andre har mindre god kvalitet. Jeg bestiller som regel Famme derfra når det er gode salg og er superfornøyd.

Anonymkode: 6685d...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har også bestilt derfra mange ganger og er superfornøyd. Raskeste jeg har fått varen var vel sånn 15 timer etter at jeg hadde bestilt, men som regel tar det mellom 1-3 dager (er det supersalg kan det ta opptil 1,5 uker). 

Kundeservien er noe av det beste jeg har vært borti. I forbindelse med black friday i fjor trengte jeg f.eks. at varene kom innen 5 dager fordi jeg skulle reise. Jeg sendte mail til kundeservice og lurte på om de kunne fremskynde prosessen med levering litt og det kunne de! Jeg har også opplevd å bestille for store størrelser når det er salg, fått de returnert kostnadsfritt, og byttet i en mindre størrelse til nøyaktig samme salgspris selv om salget var avsluttet. 

Tights.no er litt som zalando, dvs. de selger mange ulike merkevarer. Noen merkevarer er gode mens andre har mindre god kvalitet. Jeg bestiller som regel Famme derfra når det er gode salg og er superfornøyd.

Anonymkode: 6685d...089

Min opplevelser er motsatt - kundeservicen deres er helt ubrukelig. Produktene er okei, men kommer ikke til å handle hos dem igjen pga elendig kundeservice

Anonymkode: f9ab6...18c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 1.5.2020 den 8.36, AnonymBruker skrev:

Jeg har blandede erfaringer derfra, noen ganger leverer de raskt, andre ganger tar det laang tid. Kundeservice er dårlig, jeg fikk feil produkt og måtte sende mange mailer fram og tilbake før personen på andre enden gikk med på at det var feil 🙄 En annen gang var det jeg handlet sent levert fra leverandørens side, noe som er greit, med det resultat at det andre jeg kjøpte var tomt på lager innen de skulle pakke det. Kort oppsummert: kommer til å unngå Tights framover  

Anonymkode: 5db37...780

Jeg har også litt uheldig erfaring med kundeservicen på mail, men når jeg har dukket opp personlig på lageret deres på Ryen har ting gått lynraskt og de har vært kjempehyggelige. Fikk bl.a. klar beskjed på mail om at returer ikke kunne leveres personlig på lageret, men jeg skulle uansett innom og hente en pakke, så jeg prøvde meg, og joda! De kunne ta imot returen og slettet fakturaen der og da. Helt strålende. 

Anonymkode: cbed2...9fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Helt håpløs kundeservice. Du får IKKE hjelp hvis det er noe og de er uhøflig og langt fra service minded. Bruker veldig varierende tid på å sende produktene dine. Siden er full av juks og fanteri, de oppgir feks feil ingredienser, feil før-priser og feil kundevurderingsscore. Men ellers har de veldig gode priser på endel varer som man ikke så lett finner i Norge. Jeg har veldig blandete følelser om å støtte en sånn bedrift, men man kan spare endle penger og finne ting man ikke ellers finner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gode erfaringer derfra. Helt vanlig leveringstid.
Har aldri hatt behov for å returnere noe eller kontakte kundeservice, så det kan jeg ikke si noe om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt mye og ofte derfra. Kun positive erfaringer, i motsetning av feks wearefit som jeg har prøvd å få kontakt med siden black friday og har ikke fått svar enda. Kjøpte produkter på tights på black friday og de ble sendt samme dag

Anonymkode: 6513c...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dem. Det er den butikken jeg handler definitivt mest fra på nett!
De var litt treige nå på black friday med utsendelse pga ekstremt mange bestillinger, men ellers får man det utrolig raskt, og de har så stort utvalg. Hvis noe er utsolgt eller det er plukkfeil, får man rabattkode og de er også veldig kjappe på kundeservice.

Jeg tør nesten ikke sjekke i Klarna-appen min hvor mye penger jeg har brukt på dem! :fnise: 

Har kjøpt treningstøy, kostttilskudd, proteinpulver, barer, energidrikker...all the things. 

Havner jeg innpå der har jeg brått handla, gitt.

Anonymkode: 77338...330

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 2-pk med Bumpro tights til 399kr, og er suuuperfornøyd med produktet, leveransen og alt. 

Anonymkode: 0161f...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har brukt over 10 tusen kroner på den siden på bare 2 måneder. Er helt hekta!

Anonymkode: 84c12...a11

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjøpte 2-pk med Bumpro tights til 399kr, og er suuuperfornøyd med produktet, leveransen og alt. 

Anonymkode: 0161f...875

Hva synes du var bra med bumpro tights? Har bestilt treningstopper fra samme merke og venter spent på dem, men har vurdert litt tightsene også!

Anonymkode: 84c12...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig kundeservice. Nektet å erstatte klesplagg som fikk skjolder etter vask.
Har aldri opplevd lignende fra norsk nettbutikk.

Måten henvendelser besvares på, virker også uprofesjonell.

Anonymkode: c5cd4...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke de som har «mat uten kalorier»? Kan det egentlig kalles mat?

Anonymkode: 0b011...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ol93 skrev (På 10.3.2020 den 23.13):

Jeg har erfaring med at jeg alltid må vente mye lengre på varene, ellers en grei side 

Du trenger ikke vente lenge på varene dersom du betaler for å bli prioritert i pakkekøen. (Som også er årsaken til at jeg har kuttet ut tights.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...