Gå til innhold

Tights.no

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det en skikkelig butikk? Jeg synes ikke nettsiden ser helt bra ut og blir litt skeptisk når de er så veldig billige

Anonymkode: 4c840...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det en skikkelig butikk? Jeg synes ikke nettsiden ser helt bra ut og blir litt skeptisk når de er så veldig billige

Anonymkode: 4c840...a55

Ja, de er seriøse! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, LeneXCII skrev:

Ja, de er seriøse! 

Synes jeg har lest litt forskjellig om returer og kundeservice der, har du noen erfaringer med det?

Anonymkode: cbed2...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes jeg har lest litt forskjellig om returer og kundeservice der, har du noen erfaringer med det?

Har bare god erfaring selv :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, LeneXCII skrev:

Har bare god erfaring selv :) 

11 minutter siden, Lacy skrev:

Bare gode erfaringer selv 😊

Godt å høre! Jeg vurderer å bestille derfra nå. Har dere noe erfaring med merket "Jerf"? Lurer på om de er normale i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har dere noe erfaring med merket "Jerf"?

Nei, dessverre :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er egentlig ikke så billige, de bruker å skru opp prisen før salg. Sammenlign litt med andre nettbutikker så ser du det. Jerf syns jeg er ok normale i størrelsen, litt små kanskje men ville gått for størrelsen du bruker. 

Anonymkode: dab6f...932

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper kun derfra når de har salg. Vintervarer kjøpes nå fremover og motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Seriøs side ja, jeg handler der ca en gang i mnd👍🏼 Kun gode erfaringer, men vær obs på prisene da, de har mange «supertilbud» som ikke er så super likevel!

Anonymkode: e84d3...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gode erfaringer med tights👍

Anonymkode: b47df...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Seriøs side. Har handlet der et par ganger, god erfaring med dem.

Anonymkode: 42486...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell en av de mer serriøse og etablerte.

De er ofte gode på priser, da jeg ser de kan være billigere på ting jeg sjekker pris på.

Endret av Sunset90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gode varer og priser, men varierende service og mye du ikke får returnert. 

Anonymkode: bcbda...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Gode varer og priser, men varierende service og mye du ikke får returnert

Som hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som hva da?

Står en lang liste på nettsiden. I tillegg til at retur på varer du får returnere er problematisk og tar enormt lang tid. Mye dårlig service generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...
AnonymBruker

Jeg hadde tenkt å handle matvarer\kosttilskudd fra denne siden da jeg synes prisene var overraskende gode... men så leser jeg omtalen av siden på trustpilot: https://no.trustpilot.com/review/tights.no?languages=no&stars=1
1.8 i score av 5. Det er jo helt elendig. I denne tråden har jo så si alle gode erfaringer fra siden, hvorfor tror dere det er så mange som gir dem så dårlig karakter da? Kjenner jeg blir megaskeptisk til å handle derfra....🙊

Anonymkode: 90e44...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde tenkt å handle matvarer\kosttilskudd fra denne siden da jeg synes prisene var overraskende gode... men så leser jeg omtalen av siden på trustpilot: https://no.trustpilot.com/review/tights.no?languages=no&stars=1
1.8 i score av 5. Det er jo helt elendig. I denne tråden har jo så si alle gode erfaringer fra siden, hvorfor tror dere det er så mange som gir dem så dårlig karakter da? Kjenner jeg blir megaskeptisk til å handle derfra....🙊

Anonymkode: 90e44...5fa

Jeg ville ikke vektlagt dette SÅ mye. Noen nettsider ber om vurderinger som kobles direkte til trustpilot, f.eks. bodylab, mens vurderingene til tights.no legges under hvert produkt i deres egen nettside.

image.png.12348b219f5bfdd9b62635c837f5112e.png

Det vil si at de som har brukt trustpilot, er de som på eget inititativ har oppsøkt siden for å skrive tilbakemeldinga - og det er da misfornøyde mennesker som gjør dette. Karakteren er basert på bare 87 vurderinger. Det er naturlig at en nettbedrift med så mange utleveringer har noen misfornøyde kunder, men andelen er mye lavere enn det du ser der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har blandede erfaringer derfra, noen ganger leverer de raskt, andre ganger tar det laang tid. Kundeservice er dårlig, jeg fikk feil produkt og måtte sende mange mailer fram og tilbake før personen på andre enden gikk med på at det var feil 🙄 En annen gang var det jeg handlet sent levert fra leverandørens side, noe som er greit, med det resultat at det andre jeg kjøpte var tomt på lager innen de skulle pakke det. Kort oppsummert: kommer til å unngå Tights framover  

Anonymkode: 5db37...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...