AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Negativ test. Mange symptom på graviditet, men blenda test. Ja det er tidlig, og to dager til ikm, men blir jo gal av ventingen! Har de par tre siste dagene fått økt halsbrann, hodepine,brystene har plutselig est ut og i dag var det mer utflod. Litt klumpete, minnet om elslim/utflod. I tillegg til konstant murring. Aldri hatt murring en uke før mens, har faktisk aldri hatt murring før mens i det hele så jeg skjønner jo ingenting. Noen som har en solskinnshistorie eller noen hjelpende ord å komme med? Anonymkode: 289c1...c85 1
Fru Solsikke Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 13 dpo, og negativ test her også. Har hatt mensmurringer i over en uke, og ømme hovne bryster siden 2 dpo. Pleier heller ikke ha mensmurringer før dagen jeg får mensen. Har aldri hatt så kraftig PMS før, og trodde det var en sjanse for å være gravid. Men tviler nå. Ser jo at folk får positive tester så tidlig som 9 dpo. Mister litt håpet da
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, Fru Solsikke skrev: 13 dpo, og negativ test her også. Har hatt mensmurringer i over en uke, og ømme hovne bryster siden 2 dpo. Pleier heller ikke ha mensmurringer før dagen jeg får mensen. Har aldri hatt så kraftig PMS før, og trodde det var en sjanse for å være gravid. Men tviler nå. Ser jo at folk får positive tester så tidlig som 9 dpo. Mister litt håpet da Ja, men leste at det kan ta opp til ti dager etter befruking at hcg begynner å stige, så det er jo ikke det:) får krysse fingrene for begge.. Utrolig frustrerende og slitsom å være prøver til tider😓 Anonymkode: 289c1...c85
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Det er mange symptomer som man kan innbille seg, fordi man kjenner så godt etter. Ikke fordi man ikke har symptomene, men fordi de er vanlige før mensen etc. Selv har jeg vanligvis både murringer og veldig ømme bryster gjerne en hel uke før mensen. Det er sjeldent puppene ikke er noe ømme i det hele tatt, da jeg har mye kjertler. Jeg går jo ikke rundt og kjenner på disse kjertlene til vanlig, men det ble ganske ofte da jeg ble prøver. Hodepine kan være sykdom eller anspenthet og økt utflod kan være tilfeldig, det er vel ikke spesielt vanlig med økt uflod så tidlig? Disse symptomene syns jeg altså du ikke skal legge alt for mye i, det kan være at du overtolker kroppen din. Det med halsbrann syns jeg imidlertid var interessant, for det er jo ikke et vanlig symptom ved mensen eller EL etc. Hender det at du har halsbrann til vanlig? Mitt første ordentlige symptom (som ikke like gjerne kunne vært knyttet til mensen) var halsbrann, og det skjedde vel nesten en hel uke før IKM. Jeg har aldri halsbrann til vanlig, så da skjønte jeg at noe var på gang. Anonymkode: c6f8b...40d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mange symptomer som man kan innbille seg, fordi man kjenner så godt etter. Ikke fordi man ikke har symptomene, men fordi de er vanlige før mensen etc. Selv har jeg vanligvis både murringer og veldig ømme bryster gjerne en hel uke før mensen. Det er sjeldent puppene ikke er noe ømme i det hele tatt, da jeg har mye kjertler. Jeg går jo ikke rundt og kjenner på disse kjertlene til vanlig, men det ble ganske ofte da jeg ble prøver. Hodepine kan være sykdom eller anspenthet og økt utflod kan være tilfeldig, det er vel ikke spesielt vanlig med økt uflod så tidlig? Disse symptomene syns jeg altså du ikke skal legge alt for mye i, det kan være at du overtolker kroppen din. Det med halsbrann syns jeg imidlertid var interessant, for det er jo ikke et vanlig symptom ved mensen eller EL etc. Hender det at du har halsbrann til vanlig? Mitt første ordentlige symptom (som ikke like gjerne kunne vært knyttet til mensen) var halsbrann, og det skjedde vel nesten en hel uke før IKM. Jeg har aldri halsbrann til vanlig, så da skjønte jeg at noe var på gang. Anonymkode: c6f8b...40d Takk for utfyllende, og forståelsesfullt svar 🥰 er helt enig, kan godt være kroppen sender mye blandede signaler og psyken er nok ganske koko av hele prøvingen! Murring har jeg aldri hatt på denne måten, eller til vanlig. Så har bestillt time til gynekolog for å sjekke eggstokkene om det kan være noe. Halsbrann har jeg ikke til vanlig, aldri hatt faktisk, før sist svangerskap. Så fare for at kroppen "utnytter" det og derfor har jeg det nå. I dag er ikm og jeg hadde antydning til liiiiiitt rosa, når jeg "letet" litt, men ellers ingenting. Mye murring og fått ryggsmerter, men ser for meg at mens kommer for fullt i morgen. Tok ikke test i dag, da jeg plutselig spottet sist mnd også. Så får se de neste dagene. Skal legge ut her hva det eventuelt blir til 😂😊 Anonymkode: 289c1...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå