AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Hei er en student som er desperat etter jobb i Oslo! har søkt utrolig mange jobber men ettersom jeg er bare 19 år har jeg ikke så mange erfaringer. Får aldri intervju engang hver gang jeg søker på butikk jobber i finn.no Har dere noen tips til hvordan jeg kan få til det? er det best å møte opp fysisk og gi dem søknaden min, eller søke via nettet? hva er deres beste tipps? til de som fikk jobb i butikker, hvordan fikk dere det? Anonymkode: a7fa5...0fa
Snabeltann Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Gå inn, spør etter leder. Presenter deg og hør om de trenger folk. I tilfelle det blir noe ledig er du tilgjengelig, lever en enkel søknad med kontaktinformasjon lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Når butikker i oslo utlyser stillinger får de mange hundre, kanskje tusener, av søknader. Tilnærmet umulig å få jobb på den måten. Skriv ut en bunke med åpne søknader og gå rundt til alle butikker, hils på daglig leder personlig og presenter deg. Blant tusenvis av søkere vil de personene som utmerker seg bli plukket ut. Anonymkode: 8dd5e...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå