AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Hvordan kan jeg lage fiskefarse til fiskekaker med kenwooden? Anonymkode: c4aaf...201
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 4 timer siden, Brunhilde skrev: Med kjøttkverna? Hvis man ikke har kjøttkvern, tenker jeg Anonymkode: c4aaf...201
Brunhilde Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis man ikke har kjøttkvern, tenker jeg Anonymkode: c4aaf...201 Har du hurtigmikser? Det ksn fungere, du må bare ikke kjøre fisken alt for mye. Husker vi lagde fiskekaker i food processor, sånn med kniver for mange år siden, de ble veldig gode, men jeg husker dessverre ikke hva vi hadde i. Finnes sikkert oppskrifter ute på den store verdensveven hvis du søker.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 1 minutt siden, Brunhilde skrev: Har du hurtigmikser? Det ksn fungere, du må bare ikke kjøre fisken alt for mye. Husker vi lagde fiskekaker i food processor, sånn med kniver for mange år siden, de ble veldig gode, men jeg husker dessverre ikke hva vi hadde i. Finnes sikkert oppskrifter ute på den store verdensveven hvis du søker. Du er alltid så klok Brunhilde, takk for svar Anonymkode: c4aaf...201 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 Jeg bruker foodprocessor, det er kjempeenkelt. Regner med blender også funker fint. https://3iuka.no/oppskrifter/hyse/fiskefarse---grunnoppskrift/ Jeg foretrekker 2 dl melk til 500 g fisk. Anonymkode: fcea6...38f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå